Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:45:59 GMT

گل‌ها در رئال مادرید برای همه است

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۴۵۵۲

گل‌ها در رئال مادرید برای همه است

رئال مادرید در این فصل ۱۷ گلزن داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، زین الدین زیدان به دنبال راه حل هست تا از راه‌های مختلف به گل دست یابد و بازیکنانش این کار را انجام می‌دهند. رئال مادرید دیگر بازیکنی همچون کریستیانو رونالدو ندارد و اکنون گل‌های سفیدپوشان میان دیگر بازیکنان تقسیم شده است. در حال حاضر مادرید ۱۷ گلزن متفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براهیم که در دیدار برابر اونیونیستاس در کوپا دل ری گلزنی کرد به این فهرست اضافه شد. اکنون تنها ماریانو و مدافع‌هایی همچون مندی، مارسلو، میلیتائو و ناچو نتوانستند برای مادرید گلزنی کنند.

زیدان هفته گذشته پس از دبل کاسمیرو برابر سویا گفت که هر یک بازیکنانم در پست‌های متفاوت می‌توانند در نقش مهاجم حاضر شوند. با شروع کار مادرید در کوپا دل ری هشت بازیکنی که آخرین گل‌های این تیم را به ثمر رساندند مهاجم نبودند. چهارم ژانویه سفیدپوشان ختافه را با سه گل شکست دادند که رافائل واران و لوکا مودریچ گلزنی کردند. در پیروزی ۳ بر یک مقابل والنسیا ایسکو، تونی کروس و مودریچ گلزنی کردند.

کریم بنزما با وجود این که در دوران خوبی به سر نمی‌برد و مدت‌هاست گلزنی نکرده است برترین گلزن مادرید محسوب می‌شود. رودریگو به خاطر نداشتن تجربه یازدهم دسامبر آخرین گلش را به ثمر رساند. او بیش از همه به دیگر مهاجم‌ها کمک کرده است. گرت بیل سه بار گلزنی کرد و یوویچ تنها یک گل به ثمر رسانده است. ۲۷ گل سفیدپوشان توسط بازیکنانی که در خط حمله حضور ندارند وارد دروازه حریفان شده است، یعنی ۴۷ درصد. این آمار نسبت به بارسلونا کمی متفاوت است. ۱۴ گل آبی‌اناری‌ها توسط مهاجم‌ها به ثمر نرسیده است. لیونل مسی، لوییس سوارس و آنتوان گریزمان ۶۸ درصد گل‌های تیم کاتالانی را وارد دروازه حریفان کردند.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم

برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها