Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:34:38 GMT

فروشنده سکه‌های تقلبی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۴۵۸۰

مردی که اقدام به فروش سکه تقلبی به یکی از مشتریانش کرده بود، دستگیر و مغازه‌اش پلمب شد.

به گزارش ایسنا، در تاریخ ۳۰ دی ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری ۱۰۱ تجریش اعلام کرد که یک واحد طلافروشی اقدام به فروش سکه‌های تقلبی به وی کرده است که در همین راستا نیز پرونده‌ای تشکیل و مقرر شد تا عوامل پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ورود پلیس آگاهی به موضوع از شاکی برای حضور در مقر پلیس دعوت شد و این فرد در اظهارات خود به ماموران گفت: حدود یکسال پیش با مراجعه به مغازه طلافروشی تعداد پنج عدد سکه تمام بهارآزادی خریدم، حدود یک سال بعد با توجه به اینکه در شرف ازدواج بودم و به پول نیاز داشتم تصمیم به فروش سکه‌ها گرفتم اما با مراجعه به صرافی متوجه شدم که سکه ها تقلبی است. این درحالی بود که سکه‌ها به‌صورت وکیوم شده و دارای آدرس و شماره تماس است.

با اخذ این اظهارات، سکه‌ها توسط کارشناسان مربوطه بررسی و تقلبی بودن آن محرز شد، در همین راستا نیز شناسایی متهم پرونده در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و آنان پس از اخذ دستور قضایی با حضور در محل اقدام به دستگیری فروشنده متخلف و پلمب واحد صنفی وی کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای فروشنده سکه‌های تقلبی پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات از وی در این خصوص ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه فروشنده سکه های تقلبی دستگیر عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ توحید فارسی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تعقیب این متهمان پس دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه معامله پول‌های تقلبی در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران با کار اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی محل مورد نظر را شناسایی، و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم ۲ نفر را حین معامله دینارهای تقلبی دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ فارسی در بازرسی از متهمان و محل مورد نظر مقدار ۳۶۰ هزار دینار تقلبی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه تاکید کرد: شهروندان ارزهای خارجی مورد نیاز خود را از صرافی‌های رسمی و معتبر خریداری کنند تا مورد سوء‌استفاده سودجویان و کلاهبرداران قرار نگیرند.

کد خبر 6088634

دیگر خبرها

  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • جزئیات تکان‌دهنده از پروژه «سرویسِ اسکورت»
  • جزییات پرونده‌های قاچاق دختران/ ماجرای پروژه کینگ چیست؟
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت | باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟