Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار هنگ‌کنگ برای مقابله با شیوع ویروس کرونا وضعیت اضطراری اعلام و تعطیلی مدارس در هنگ‌کنگ را تا ۲۸ بهمن ماه تمدید کرد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «کری لام» فرماندار هنگ‌کنگ که پیشتر شیوع ویروس کرونا در این جزیره را تایید کرده بود، امروز شنبه اعلام وضعیت اضطراری کرد.

به نوشته «رویترز»، فرماندار هنگ‌کنگ اعلام کرد به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا تعطیلی مدارس ابتدایی و دبیرستان به همراه اغلب مهد کودک‌ها تا ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن ماه) تمدید کرد و مسابقه دوی ماراتن هم در هنگ‌کنگ لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کری لام ضمن اعلام وضعیت اضطراری در هنگ‌کنگ برای مقابله با ویروس کرونا، از تعطیلی مراسم و جشن‌های سال نوی چینی در این جزیره خبر داد.

فرماندار هنگ‌کنگ خطاب به هنگ‌کنگی‌ها گفت: «من از همه شهروندانمان می‌خواهم برای مقابله با شیوع این بیماری واگیردار و حفاظت از سلامتی مردم هنگ‌کنگ متحد بمانند».

به گفته او، بستن همه راه‌های عبور و مرور و گذرگاه‌های ارتباطی هنگ‌کنگ با چین، «عملی نخواهد بود».

چهارشنبه هفته گذشته، اولین مورد از ابتلای به ویروس کرونا در هنگ‌کنگ تایید شده بود.

چین که منشأ اصلی این ویروس است و در آن تاکنون ۱۲۸۷ تن به این ویروس مبتلا شده و ۴۱ نفر جان باخته‌اند. مقام‌های چینی به‌منظور جلوگیری از شیوع کرونا ۱۳ شهر را در حالت قرنطینه قرار داده‌اند.

پیشتر خبرگزاری رویترز گزارش داده بود، تعداد مبتلایان به کرونا در سراسر جهان به ۱۳۰۰ نفر رسیده است. این ویروس در ویتنام، تایلند، مالزی، سنگاپور، ژاپن، کره‌جنوبی، تایوان، نپال، فرانسه، آمریکا و استرالیا نیز مشاهده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مقابله با ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری