Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی از برگزاری برنامه‌های مردمی دهه فجر در بیش از ۲ هزار مسجد خراسان جنوبی خبر داد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام روح‌الله نوری ظهر امروز در نشست خبری کارگروه‌های دهه فجر خراسان جنوبی اظهار داشت: کارگروه مردمی ستاد دهه فجر از سال گذشته در استان شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این کارگروه امسال با یک تغییر رویکرد به یک مدل خوبی رسیده است گفت: بهترین مدل حضور مردمی مسجد است چرا که مسجد نهادی است که 100 درصد مردمی است و تمام صنوف و اقشار در آن می‌توانند باهم و در کنار هم کار کنند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حقیقت مسجد این است که اجتماع روزانه دارد افزود: فعالیت روزانه توسط مردم در مساجد انجام می‌شود، اما در ایام مبارک دهه فجر این فعالیت بسیار بیشتر می‌شود.

نوری دهه فجر را فرصت مغتنمی برای تداوم آرمان‌های انقلاب دانست و بیان کرد: مردم تشکیل دهنده انقلاب بودند و با تمام وجود و با استقامت بعد از گذشت چهل دهه با تمام وجود فشارها پای انقلاب ایستادگی کردند.

ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر در کردستان اعلام شد+ جزئیات‌اصفهان| سرشاخه ویژه برنامه‌های دهه فجر، تبیین گام دوم انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی استاعزام 1000 مبلغ در ایام دهه فجر به نقاط مختلف خراسان جنوبی

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی برای پیروزی‌های جهانی خود نیز به مردم احتیاج دارد تصریح کرد: به دلیل تقارن دهه فجر و پیروزی انقلاب و انتخابات مجلس شورای اسلامی کارگروه مردمی امسال شور ویژه‌تری دارد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی از دیدار با خانواده شهدا در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: برگزاری 2 یادواره محوری شهدا نیز در دهه مبارک فجر با سخنرانی مسئولان کشوری از دیگر برنامه‌هایی است که در کارگروه مردمی پیش بینی شده است.

نوری برگزاری نمایشگاه گفتمان انقلاب اسلامی، دلنوشته به سردار دل‌ها، برگزاری مراسم گرامیداشت 22 بهمن، برگزاری مراسم چهلم سردار سلیمانی و سخنرانی‌هایی در مساجد در زمینه گفتمان انقلاب را نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در کارگروه مردمی دهه فجر استان اعلام کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات روزنامه دیواری با موضوع دهه فجر در مساجد استان بیان کرد: تزیین و فضاسازی داخل و بیرون مسجد نیز از دیگر برنامه‌هایی است که دهه فجر در مساجد استان اجرایی می‌شود.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی از ویزیت رایگان مردم در برخی مساجد استان در این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: استقرار میز خدمت در مساجد استان نیز در این ایام پیش بینی شده است.

نوری، از وجود 2 هزار و 100 مسجد در سطح استان خبر داد و یادآور شد: بیش از 90 درصد مساجد استان برای گرامیداشت برنامه‌های دهه فجر اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/253/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امروز در شهرطوس جمعی از دختران آسیب دیده شنوایی سوم شعبان دو در مراسم بزرگداشت فردوسی که در کنار مزارش برگزار شد ترانه خوشه چین را با زبان اشاره اجرا کردند.

در حاشیه این مراسم نقالی یکی از داستان‌های شاهنامه توسط یکی از آسیب دیدگان شنوایی اجرا شد.

این مراسم با هدف تقویت هویت ملی و آشنایی ناشنوایان انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است