Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:57:29 GMT

آموزشگاه تدریس خصوصی زبان سروش دانش

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۴۷۲۵

آموزشگاه تدریس خصوصی زبان سروش دانش

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در راستای یادگیری یک زبان جدید، داشتن برنامه ریزی و پیروی از اصول مشخص و همچنین کمک گرفتن از اساتید حرفه ای بسیار مهم می باشند و در آموزشگاه تدریس خصوصی زبان سروش دانش، این موارد به طور کامل مورد توجه قرار می گیرند. هر فردی با هر هدفی که دارد، می تواند در این دوره های آموزشی ثبت نام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از زبان آموزان مجموعه ی ما را کسانی تشکیل می دهند که با هدف مهاجرت به کشور های خارجی برای آموختن هر چه سریع تر و اصولی تر زبان تلاش می نمایند.

از جمله ویژگی های بسیار قابل توجه روش تدریس خصوصی زبان این است که می توان مطابق با برنامه ی شما و زمان های آزادی که در اختیار دارید، ساعات و روزهای تشکیل جلسات را تعیین نمود و در زندگی امروزی که همگی به دلیلی دغدغه ها و مشغله ها با کمبود وقت مواجه هستیم، این امکان بسیار ارزشمند خواهد بود. همانطور که بار ها در مقالات منتشر شده در وب سایت آموزشگاه تدریس خصوصی زبان سروش دانش به این موضوع اشاره داشته ایم؛ در کلاس های خصوصی ندرس مربوطه از تمرکز و وقت بیشتری برای رسیدگی به نحوه ی یادگیری و رفع اشکالات شما بهره مند است؛ بنابراین کیفیت آموزش و یادگیری بسیار افزایش می یابد.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

زبان انگلیسی را می توان به عنوان متداول ترین زبانی معرفی کرد که اکثر زبان آموزان نسبت به یادگیری آن علاقه نشان می دهند. همانطور که گفتیم افراد با اهداف متفاوت در این کلاس ها ثبت نام می نمایند، از مهاجرت گرفته تا تمایل به اخذ مدرک معتبر تافل یا آیلتس و یا حتی برای افزایش توانایی مکالمه. در هر صورت آموزشگاه زبان سروش دانش سعی می کند که با توجه به زمان و روز های مورد نظر آن ها و همکاری با بهترین و با تجربه ترین اساتید زمینه ی تامین رضایت زبان آموزان را فراهم آورد. امکان ارائه ی دوره های آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی به افراد، موسسات، شرکتها و ارگانهای دولتی و .... مقدور است و برای سب اطلاعات بیشتر فقط کافی است که از طریق شماره های موجود با ما تماس بگیرید.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

تمامی اساتیدی که به منظور آموزش زبان آلمانی به متقاضیان با مجموعه ی ما همکاری دارند، حرفه ای و دارای سوابق درخشان در این زمینه هستند و همچنین بنا به درخواست شخص زبان آموز می توانیم از مدرسان نیتیو نیز بهره بگیریم. مزایای آموزش دیدن از یک استاد با تجربه بر هیچ کسی پوشیده نیست و چه بسیار بوده اند افرادی که پس از شرکت در دوره های آموزشگاه تدریس خصوصی زبان سروش دانش توانسته اند آن چه که خود به خوبی فرا گرفته اند را به دیگران نیز بیاموزند. زبان آلمانی بسیار شیرین است که البته در اذهان عموم به عنوان یک زبان سخت و پیچیده جا افتاده است. به یاد داشته باشید که با پیروی از برنامه ریزی دقیق و تکرار و تمرین کافی می توانید سخت ترین اصطلاحات و قواعد این زبان را نیز یاد بگیرید و جای هیچ نگرانی نیست که هیچ پیش زمینه ای از آن ندارید و می خواهید زبان آلمانی را از مبتدی ترین سطح آغاز کنید. پیشنهاد می کنیم برای استفاده از دوره های تدریس خصوصی زبان آلمانی به آموزشگاه سروش دانش مراجعه نمایید؛ چرا که شرکت در کلاس های آموزشگاهی از جمله بهترین، قابل اعتماد ترین و اثر بخش ترین روش های فراگیری زبان می باشد.

تدریس خصوصی زبان فرانسه

در صورتی که تمایل به یادگیری زبان در منزل یا محل کار خود داشته باشید، می توانیم مطابق با برنامه ی زمانی مشخص خدمات آموزشی لازم را به شما عزیزان ارائه دهیم. طبیعتا شرکت در دوره های تدریس خصوصی زبان فرانسه ( چه در محیط آموزشگاه زبان سروش دانش و یا در منزل یا محل کارتان ) بسیار مفید تر از مطالعه ی انفرادی خواهد بود ؛ چرا که یک اصل مهم در خصوص یادگیری توانایی برقراری ارتباط است و وقتی شما با شخص مدرس یا همکلاسی های خود به گفتگو می پردازید، در واقع نیمی از راه یادگیری را پیموده اید. همچنین در سال های فعالیت خود بسیار با افرادی مواجه شده ایم که در انتخاب استاد مربوطه مشکل داشته اند و از معیار ها و ملاک های لازم برای چنین انتخابی آگاهی نداشتند؛ اگر شما هم با چنین موضوعی مواجه هستید، پیشنهاد می کنیم که گزینش و انتخاب شخص مدرس زبان فرانسه را به ما بسپارید و به توصیه ی ما عمل کنید؛ چرا که ما در خصوص همکاری و گزینش مدرسان مجموعه، نهایت دقت را اعمال نموده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با ما به وب سایت رسمی آموزشگاه سروش دانش به آدرس www.sdlanguage.ir مراجعه نمایید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4834483

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون زبان انگلیسی آموزش زبان خارجی تدریس خصوصی همراه اول هواوی موبایل شرکت هواوی سیل سیستان و بلوچستان ایران کیش گروه خودروسازی سایپا اپراتور تلفن همراه آموزش زبان خارجی بانک ملی پرداخت الکترونیک بانک ملت آژانس های مسافرتی تورگردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی هافبک باتجربه و خوشفکر پرسپولیس در صورت حضور در ترکیب اصلی تیمش در بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک که عصر جمعه برگزار می‌شود صدمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را انجام خواهد داد.

سروش رفیعی 34 ساله که بعد از وحید امیری مسن ترین بازیکن تیمش به حساب می‌آید تجربه بازی در تیم‌های فولاد، سپاهان، تراکتورسازی، شهرخودرو، الخور قطر و مقاومت سپاسی شیراز را در کارنامه دارد و تا کنون 270 بازی در لیگ برتر، 46 بازی در لیگ قهرمانان آسیا، 23 بازی در جام حذفی و 19 مسابقه در لیگ ستارگان قطر انجام داده است.

با حضور در ترکیب اصلی بازی جمعه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک او بیست و چهارمین بازی خود در جام حذفی فوتبال ایران را انجام خواهد داد اما جالب‌تر اینکه این صدمین بازی او برای پرسپولیس خواهد بود.

رفیعی در سومین مقطع حضورش در ترکیب پرسپولیس تاکنون در 99 بازی برای این تیم 6 گل زده و 10 پاس گل داده، اما هنوز آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش در گل‌های پرسپولیس به اندازه دوران حضورش در فولاد، سپاهان و تراکتور با وجود انجام بازی‌های کمتر در آن تیم‌ها نشده است.

سروش رفیعی در فولاد خوزستان طی 94 بازی 12 گل زد و 5 پاس گل داد، اما در سپاهان طی 78 مسابقه 8 گل زده و 15 پاس گل داده است. در تراکتورسازی هم او با وجود حضور در 51 مسابقه 5 گل زده و 15 پاس گل داده است.

رفیعی در این فصل فرصت این را دارد تا با دو بارگلزنی یا ارسال پاس گل از آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش روی گل‌ها در تیم فولاد عبور کند، اما چنانچه بخواهد از آمارش در تراکتور و سپاهان با پیراهن پرسپولیس بگذرد باید چشم به درخشش در فصل آینده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • فیلم| کارشناسان عرب‌زبان: حب و بغض را در مورد ایران کنار بگذاریم،راهبرد منطقه‌ای ایران باید در دانشگاه‌ها تدریس شود
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟