Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:13:57 GMT

الهامی: با پرسپولیس گردن کلفتی روبرو هستیم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۴۷۸۳

الهامی: با پرسپولیس گردن کلفتی روبرو هستیم

سرمربی تراکتور در آستانه دیدار با پرسپولیس در استادیوم آزادی با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی، سرمربی تراکتور که در هفته های پایانی لیگ جانشین مصطفی دنیزلی شد و توانست نتایج خوبی را با سرخ‌های تبریزی کسب کند، اکنون در جدالی سخت برابر پرسپولیس قرار گرفته و این در حالیست که از آمادگی بالای شاگردانش برای این دیدار می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الهامی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: خوشحالم از اینکه در نیم فصل دوم با یک دربی پیشواز داریم. شناخت کامل و کافی از پرسپولیس داریم. امیدوارم در این دیدار تماشاگرپسند و جذاب را شاهد باشیم و تیمی که شایسته است به پیروزی برسد.

 

وی درباره آمادگی تیمش و امیدواری برای پیروزی گفت: ما اردوی خوبی در ترکیه برگزار کردیم. فکر کنم تنها تیمی که از ایران توانست خارج شود و اردو برگزار کند تراکتور بوده. در این اردو به شرایط خوبی رسیدیم. امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند که لایق هوادار باشند انجام باشد. پرسپولیس تیم گردن کلفتی است اما ما تراکتور هستیم و کاملا آماده هستیم و جای هیچ ریسکی با توجه به امتیازاتی که در نیم فصل از دست دادیم، نداریم.

 

الهامی در واکنش به اینکه چه برنامه ای برای دستیابی به سهمیه دارند گفت: برای نیم فصل دوم 14 فینال پیش رو داریم. امتیاز گرفتن کاملا سخت است ولی ما باید شرایط تیم خودمان را بسنجیم و رفته رفته تلاش کنیم. 8 هفته پایانی تیم ها برای قهرمانی می جنگند و البته اکنون برابر پرسپولیس دیدار سختی پیش رو داریم.

 

سرمربی تراکتور درباره اینکه عملکردش در نیم فصل بر پایه تجربه بوده یا معجزه گفت: معجزه در فوتبال وجود نداردو هر کس بیشتر زحمت بکشد خوش شانس و موفق تر است. بچه های تراکتور پتانسیل خوبی دارند. من روز اول که آمدم می خواستم کمک کنم اما بعد دیدم که آنها به من کمک کردند. تمام سعی ام این است که خادم تراکتور باشم و پرشورها از من راضی باشند و تیمی داشته باشیم که لایق تبریز باشد.

 

وی درباره عملکرد تیمش در نقل و انتقالات گفت: بازیکنانی که رفتند ناخواسته بود. سیداحمد موسوی هم می خواست جایی برود که بازی کند. بازیکنانی که گرفتیم بر پایه نیاز تیم بود. فخرالدینی، یک دفاع برزیلی که هنوز به توافق لازم نرسیدیم.

 

الهامی درباره نقش یک مدیربرنامه در تراکتور گفت: نمی خواهم درباره این مساله حرف بزنم. باید از مالک باشگاه بپرسید که از عملکردش راضی هستند. نقل و انتقالات خوبی بوده و باب کادرفنی بوده و ایشان از ابتدای فصل در کنار تیم بودند و عملکرد خوبی داشتند.

ساکت الهامی تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ساکت الهامی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بازی تراکتور نمی رسم/ هواداران ما را شرمنده کردند

به گزارش خبرنگار مهر، آرمین سهرابیان پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر شمس آذر قزوین گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به یک برد خوب دست یابیم اما در دقایق پایانی کمی غفلت کردیم و دو بار دروازه مان باز شد اما خوشحالم که بازی را با پیروزی به پایان رسانده و دوباره به صدر بازگشتیم.

وی در خصوص مصدومیتش و اینکه می تواند مقابل تراکتور به میدان برود، گفت: با شرایطی که دارم بعید می دانم اما فکر می کنم ۱۰،۱۲ روز آینده مشکل حل شود و بتوانم برای استقلال بازی کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و سرمربی تیم با تمام وجود کار می کند تا استقلال به هدفش که قهرمانی است دست یابد و تلاش ما بازیکنان این است که نکات فنی را در زمین پیاده کرده و به پیروزی برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه هواداران ممنونم، شب باشکوهی را در ورزشگاه به وجود آوردند و اعتقاد دارم با حمایت آنها توانستیم این بازی را با برد به پایان برسانیم.

کد خبر 6082825

دیگر خبرها

  • به بازی تراکتور نمی رسم/ هواداران ما را شرمنده کردند
  • مشت‌های گره کرده و شادی سرمستانه ساکت (عکس)
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند
  • خوشحالی ساکت الهامی پس از برد نساجی برابر تراکتور / فیلم
  • پیروزی حیاتی نساجی برابر تراکتور بحران زده
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور