Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ دسته اول ایران دو تیم گل ریحان البرز با قشقایی در شیراز به مصاف هم می روند. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، از سری مسابقات  لیگ دسته اول ایران  تیم گل ریحان البرز روز یکشنبه در ساعت 14 میهمان تیم فوتبال قشقایی شیراز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی پرگل شاگردان نصرتی در برابر آرمان گهر سیرجان/ گل ریحان به صدر جدول لیگ آزادگان برگشتواکنش تند باشگاه استقلال به اظهارات انصاری‌فرد؛ پرسپولیس باید به لیگ آزادگان سقوط می‌کرد!اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ برانکارد بود، مسئول حمل نبود!

تیم گل ریحان البرز در حال حاضر با سرمربیگری محمدنصرتی،  با 9 برد و 11 تساوی، بدون باخت در رده دوم جدول لیگ آزادگان قرار دارد. تیم قشقایی شیراز با سرمربیگری مهدی فروردین، با 6 برد و 5 تساوی و 9 باخت  در رده یازدهم جدول لیگ دسته اول ایران قرار دارد.

در بازی دور رفت دو تیم در ورزشگاه انقلاب کرج تیم گل ریحان البرز توانست  با گل دقایق پایانی سید محسن حسینی تیم قشقایی شیراز را شکست داده و 3 امتیاز بازی را کسب کند.

محمد نصرتی سرمربی گل ریحان البرز  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد آخرین  وضعیت تیم گل ریحان قبل از بازی با قشقایی شیراز، اظهار داشت: در هفته ای که گذشت تیم گل ریحان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت و با آمادگی کامل وارد شیراز شده‌ایم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم یک بازی خوب در مقابل تیم قشقایی شیراز انجام دهیم،افزود: گل ریحان در بازی فردا دو نفر از بازیکنان خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، اما دیگر بازیکنان با تمرینی که انجام داده اند از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند.

سرمربی تیم گل ریحان البرز با بیان اینکه تیم قشقایی تیم خوبی است و هفته گذشته نتیجه خوبی را در رفسنجان به دست آورده است، بیان کرد: قطعا بازی سختی را پیش رو داریم و بر روی نقاط قوت و ضعف تیم قشقایی کار کرده‌ایم.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل روستای «بلبل آباد» در همدان

دریافت 3 MB کد خبر 6080128

دیگر خبرها

  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • (عکس) نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد؛ خودرویی که جایش در بازار ایران خالیست
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • سیل روستای «بلبل آباد» در همدان
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • زنده از بیشکک: فرنگی ایران به دنبال فتح آسیا
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا