Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@13:12:28 GMT

نویر بهترین دروازه بانی است که تا به حال دیده ام

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۵۰۰۶

نویر بهترین دروازه بانی است که تا به حال دیده ام

کارل هایتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، تمجید ویژه ای از دروازه بان این تیم یعنی مانوئل نویر انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر در سال ۲۰۱۱ شالکه را به مقصد بایرن‌مونیخ ترک کرد و از آن زمان تا به حال در ۳۴۱ بازی برای غول های بوندسلیگا به میدان رفته است. این دروازه‌بان ۳۳ ساله تا به اینجا در کسب ۱۸ جام مختلف به به باواریایی ها کمک کرده است که مهم ترین آن ها شامل جام های متعدد بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

گفته می شود که با وجود خرید الکساندر نوبل توسط بایرن، حالا جایگاه نویر توسط این گلر جوان تهدید خواهد شد. نویر تنها ۱۸ ماه دیگر با بایرن قرارداد دارد اما کارل هاینس رومنیگه، رئیس باشگاه، علاقه ای به جدایی او ندارد.

 

 

 

 

کارل هایتس رومنیگه در باره نویر گفت: " نیازی نیست که در مورد میزان فوق العاده بودن او بحث کنیم اما باید بدانید که ما در ابتدا باید با بازیکنان صحبت کنیم. من عملکرد دروازه بانانی نظیر سپ مایر، اولیور کان و حالا مانوئل نویر را دیده ام. من بیشترین احترام را برای سپ و اولیور قائل هستم؛ آن ها واقعا در سطح جهانی بودند اما کاری که مانوئل انجام داده، چیز دیگری است. او پست دروازه بانی را وارد سطح جدیدی کرد. مانوئل بهترین دروازه بانی است که تا به حال دیده ام."

رومنیگه مانوئل نویر بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رومنیگه مانوئل نویر بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ همانطور که علیرضا بیرانوند در پرسپولیس بی جانشین به نظر می‌آید سیدحسین حسینی هم تقریبا در استقلال همین وضعیت را دارد. آخرین باری که استقلال بدون حسینی به میدان رفت، بازی هفته پایانی فصل گذشته مقابل تراکتور بود که ریکاردو ساپینتو، سینا سعیدی‌فر را جانشین حسینی درون دروازه کرد و آبی‌ها در آزادی سنگین‌ترین شکست تراکتور و پرگل‌ترین پیروزی خود را در تاریخ لیگ برتر رقم زدند.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

حالا هم دقیقا همان اتفاق برای استقلال در حال رخ دادن است؛ البته الان ۳ امتیاز بازی با تراکتور اهمیت زیادی برای شاگردان جواد نکونام دارد و غیبت احتمالی حسینی اتفاق نگران کننده ای برای آبی ها خواهد بود. سیدحسین حسینی پس از اظهاراتی که در پایان بازی با شمس آذر قزوین داشت، با محرومیت یک جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی روبرو شد تا دیدار هفته بیست ‌و پنجم مقابل تراکتور را از دست بدهد. حالا با محرومیت حسینی، یک فرصت اجباری نصیب محمدرضا خالدآبادی شده تا در تبریز درون دروازه آبی‌ها قرار بگیرد.

خالدآبادی فصل گذشته یک سال درخشان را در هوادار پشت سر گذاشت و به عنوان پدیده دروازه‌بانی ایران راهی استقلال شد. با این حال به دلیل حضور سیدحسین حسینی در ترکیب اصلی، خالدآبادی فقط در دو بازی دوستانه برای استقلال به میدان رفته و قطعا غیبت حسینی و قرار گرفتن او در بازی حساس مقابل تراکتور تاحدودی می تواند برای آبی‌ها نگران کننده باشد. باید دید شاگردان نکونام می توانند با دروازه‌بان جوان خود سومین شکست متوالی را برای تراکتور را رقم بزند یا نه. البته اگر عملکرد خالدآبادی هم مثل امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم پرسپولیس باشد قطعا اتفاق خوبی برای استقلال رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228189 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • عکس| سورپرایز 2 بازیگر مشهور توسط بایرنی‌ها
  • ملاقات رایان گاسلینگ و امیلی بلانت با مانوئل نویر و هری کین در برلین + عکس
  • تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024
  • سرژ گنابری دوباره پا به توپ شد / عکس
  • گل یورب فرتسن به بایرن مونیخ (اونیون برلین 1-5 بایرن مونیخ)
  • گل دوم توماس مولر به اونیون برلین (اونیون برلین 0-5 بایرن مونیخ)
  • گل ماتیس تل به اونیون برلین (اونیون برلین 0-4 بایرن مونیخ)
  • گل لئون گورتسکا به اونیون برلین (اونیون برلین 0-1 بایرن مونیخ)