Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:56:01 GMT

آموزش زبان در کمترین زمان و هزینه هدیه ما به شماست

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۵۰۵۴

آموزش زبان در کمترین زمان و هزینه هدیه ما به شماست

تا به‌ حال پیش‌ آمده که از خود بپرسید، چرا باید برای یادگیری یک‌زبان خارجی‌این‌همه وقت و انرژی صرف کنم؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام من و زبان، تابه‌حال پیش‌آمده که از خود بپرسید، هر کجا که قدم می‌گذارم حداقل با یک نفر برخورد می‌کنم که به زبان انگلیسی، فرانسوی یا زبان‌های خارجی دیگر مسلط است؟ پاسخ سؤالات شما، در دستان ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دنیای امروز، ارتباط زبانی به کامل‌ترین و ساده‌ترین شکل انتقال مفاهیم ذهنی تبدیل‌ شده است. هر چند درگذشته انسان‌ها برای برقراری ارتباط از علائم و تصاویر و ... نیز استفاده می‌کردند، اما در جهان امروز اهمیت برقراری ارتباط  و تعامل و هم‌فکری کلیه‌ی انسان‌ها نقش بسیار مهمی در ارائه‌ی کیفیت بهتر برای زندگی ایفا می‌کند. تصمیم به یادگیری زبانی غیر از زبان مادری در هر مقطعی از زندگی ایده‌ی فوق‌العاده و باارزشی است.

اهمیت یادگیری یک‌زبان خارجی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. اگر وارد یک مهمانی شوید و کمی دقت کنید، با افرادی برخورد می‌کنید که نه‌تنها به یک‌زبان بلکه به دو یا سه زبان به‌جز زبان مادری‌شان تسلط دارند. راه دور نرویم؛ قطعاً هنگام پر کردن رزومه کاری با سؤال آیا به زبان خارجی مسلط هستید؟ مواجه شدید و دیده‌اید افرادی که پاسخ شان به این سؤال مثبت باشد، روند استخدامی‌شان چه تفاوت‌هایی با سایرین دارد. این‌ها فقط برخی از مزایای آشنایی با زبان دوم است. یادگیری زبان خارجی مزیت‌های شگفت‌انگیزی دارد. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم، چرا باید برای فراگرفتن یک‌زبان خارجی، وقت صرف کنید.

با یادگیری زبان خارجی در تمام زمینه‌های درجه‌یک باشید!

اگر با فواید یادگیری زبان خارجی آشنا شوید، بدون شک غافلگیر خواهید شد! یادگیری یک‌زبان خارجی می‌تواند زندگی شما را به روش‌های مختلفی بهبود بخشد و بر فاکتورهایی مانند سلامتی، فرصت‌های شغلی و روابط اجتماعی اثر بگذارد. متأسفانه عموم انسان‌ها در یادگیری زبان‌های دیگری غیر از زبان مادری‌شان بسیار تنبل هستند. وقتی زبان دیگری را بدانید، نه‌تنها بسیاری از مشکلات را نخواهید داشت بلکه بسیاری از درها به روی شما گشوده خواهد شد.

یادگیری هر زبان خارجی به شما کمک می‌کند تا ذهنتان فعال‌شده و آماده مقابله با چالش‌های مختلف را داشته باشد. در واقع یادگیری، قدرت آنالیزتان را بالا خواهد برد. با انجام این کار فعالیت‌ها و ابعاد جریان‌های الکتریکی نورون‌های مغز، تغییراتی خواهند داشت. اصلاً مهم نیست از چه سنی یادگیری را آغاز می‌کنید اما باید بدانید در هر مقطعی که این کار را انجام دهید، ذهن خود را پرورش خواهید داد. با تصمیم به آموختن زبان خارجی مغز خود را آماده ورزشی فوق‌العاده خواهید کرد. با یادگیری مداوم کلمات و اصطلاحات جدید ذهن همواره درگیر است. مثل این است که هر روز مغز خود را ورزش دهید. در پایان ذهنی هشیار و قدرتمند خواهید داشت.

همچنین با یادگیری هر زبان خارجی‌ای، فرصت‌های بی‌نظیری برای یافتن شغل مناسب و کسب درآمد خواهید داشت و هرگز منتظر یافتن شغل نمی‌مانید. ضمناً برای عقب نماندن از دنیایی که به‌سرعت در حال تغییر و پیشرفت است، نیاز به عقب نماندن از تغییرات به‌شدت احساس می‌شود و این امر به میزان زیادی با یادگیری زبان خارجی میسر می‌شود.

دانستن یک‌زبان دیگر به شما این امکان را می‌دهد تا با افرادی که به این زبان صحبت می‌کنند، آشنا شوید و رابطه‌ی دوستی برقرار سازید که بدون دانستن زبان، برقراری این روابط ممکن نخواهد بود. علاوه بر روابط و دوستی‌ها، شما با یک‌زبان دیگر، می‌توانید با فرهنگ‌های مختلف آشنا شوید و در مباحث و موضوعات هیجان‌انگیزی شرکت کنید که تا پیش از آن امکانش را نداشتید.

به نظر می‌رسد در تعطیلات،‌ سفر به مناطقی که با زبان آنجا آشنایی دارید،‌ تجربه‌ی فوق‌العاده‌ و جالبی است. هیچ‌چیز جذاب‌تر از این نیست که بتوانید به‌راحتی با افراد محلی رابطه برقرار کنید، مسیرتان را پیدا کنید و با هرکسی که خواستید صحبت کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای دانستن یک‌زبان خارجی این است که آن زبان ممکن است در نقاط مختلفی از جهان از جمله کشور اصلی مورد استفاده قرار گیرد. به نظر دلایل کافی برای گرفتن یک تصمیم درست برای رشد و پیشرفت عنوان شد، تصمیم با شماست.

با سایت من و زبان از همیشه راحت‌تر زبان خارجی یاد بگیریم

اگر تصمیم به یادگیری زبان خارجی گرفتید اما سردرگم هستید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، به کدام موسسه زبان اعتماد کنید و هزینه و وقت خود را صرف کدام‌ یک از کلاس‌های آموزشی زبان کنید؛ کاملاً طبیعی است. شاید اطرافتان افراد زیادی را دیده باشید که با وجود رفتن به کلاس‌های آموزشی مختلف و گران‌قیمت، هنوز هم نمی‌توانند در یک مکالمه‌ی ساده زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و ... شرکت کنند. این می‌تواند عاملی باشد که امیدتان را از دست بدهید و با خود بگویید که شما هم نمی‌توانید در این راه موفق شوید؛ اما تیم متخصص من و زبان با طراحی هوشمندانه یک وب‌سایت آموزش زبان، این شرایط را برای شما فراهم کردند تا بتوانید به‌صورت آنلاین به یادگیری یکی از زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ترکیه ای، چینی و ... بپردازید.

وب‌سایت من و زبان با طراحی خاص خود به تقویت مهارت‌های چندگانه، تقویت حافظه و افزایش اطلاعات شما در یکی از زبان‌هایی که گفته شد، کمک می‌کند. شما می‌توانید در هر جا و در هر زمان با ورود به پنل کاربری خود به یادگیری و تمرین زبان مورد علاقه خود مشغول شوید. به خاطر داشته باشید که مهم‌ترین بخش هر آموزش، تمرین و تکرار است. خوشبختانه محیط و روند یادگیری زبان در این وب‌سایت به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید هر مدت‌زمانی که می‌خواهید را به تمرین و تکرار مطالبی که آموختید، اختصاص دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: من و زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بودجه نظامی کشورهای اروپایی به بالاترین رقم از زمان جنگ سرد

به گزارش جماران به نقل از یورونیوز، تازه‌ترین تحقیقات نشان می‌دهد که بودجه نظامی کشورهای اروپایی از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ میلادی ۱۶ درصد افزایش یافته که این رقم یک رکورد جدید در سه دهه گذشته است.

بر اساس داده‌های موسسه بین‌المللی تحقیقات برای صلح، موسوم به «سیپری»، بودجه نظامی کشورهای اروپای مرکزی و غربی اکنون بیشتر از سال آخر جنگ سرد است.

داده‌های این تحقیقات جدید نشان می‌دهند که اروپا از آغاز سال ۲۰۲۲ شاهد افزایش هزینه‌های نظامی بوده که این رقم در سال ۲۰۲۳ به مجموع ۵۵۲ میلیارد یورو رسیده است.

افزایش ۱۶ درصدی بودجه نظامی کشورهای اروپایی در این بازه زمانی بیشتر از هزینه دفاعی این کشورها در سال ۲۰۲۲ و ۶۲ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۴ است که رقمی معادل ۳۳۰ میلیارد یورو بود.

همه کشورهای اروپایی عضو ناتو به جز یونان، ایتالیا و رومانی هزینه‌های نظامی خود را در سال ۲۰۲۳ افزایش داده‌اند.

لورنزو اسکارازاتو، مشاور تحقیقاتی سیپری به یورونیوز گفت از زمانی که روسیه در سال ۲۰۱۴ کریمه را به خاک خود ضمیمه کرد، هزینه نظامی اروپا هر سال افزایش یافته است.

اقدام روسیه در ضمیمه کردن کریمه به خاک خود و همچنین حمله نظامی به اوکراین در فوریه سال ۲۰۲۲، دولت‌های اروپایی را بر آن داشت تا بودجه دفاعی خود را با سرعتی بی‌سابقه افزایش دهند.

اسکارازاتو گفت: «شکی نیست که در سال ۲۰۲۳، عامل اصلی افزایش هزینه‌های نظامی اروپا، تهاجم تمام عیار روسیه به اوکراین بوده است.»

بیشترین هزینه‌ها در اروپای غربی و مرکزی

بر اساس گزارش سیپری، روند افزایش بودجه نظامی کشورهای اروپای غربی و مرکزی عمدتاً در واکنش به افزایش هزینه‌های نظامی روسیه بوده است.

در سال ۲۰۲۳، بریتانیا نسبت به دیگر کشورهای اروپایی بیشترین هزینه نظامی را نسبت به تولیدات ناخالص داخلی داشته است. این کشور رقمی معادل ۲.۳ درصد تولید ناخالص داخلی را صرف هزینه‌های نظامی کرده است. وزارت دفاع بریتانیا در سال جاری میلادی اعلام کرد که این رقم را به ۲.۵ درصد افزایش خواهد داد.

آلمان نیز بودجه نظامی خود را از سال ۲۰۱۴ تا سال ۲۰۲۳ به میزان ۴۸ درصد افزایش داده است. 

در سال ۲۰۲۲، دولت آلمان متعهد شد که دو درصد از تولید ناخالص ملی، حد نصاب تعیین‌شده از سوی ناتو را به امور دفاعی اختصاص دهد.

داده‌های تحقیقات جدید سیپری نشان می‌دهند که بودجه نظامی لهستان نسبت به سال ۲۰۱۴ میلادی بیش از دو برابر شده است. این کشور در سال ۲۰۲۳ رقمی معادل ۳.۸ درصد از تولید ناخالص داخلی خود را صرف هزینه‌های دفاعی کرده است که هنوز از هدف اعلام شده ۴ درصدی‌اش فاصله دارد.

لهستان مدت‌هاست که افزایش هزینه‌های دفاعی و امنیتی خود را به دلیل «نگرانی از حمله روسیه به کشورهای اروپایی عضو ناتو» در اولویت قرار داده است.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • مصوبات شورای عشایری ملارد در کمترین زمان پیگیری شود
  • افزایش بودجه نظامی کشورهای اروپایی به بالاترین رقم از زمان جنگ سرد
  • بایدن مجوز جاسوسی بی حد و مرز از شهروندان و خارجی‌ها را امضا کرد
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (3 اردیبهشت)
  • هزینه و نکات حیاتی درباره تعمیر گیربکس‌های سانگ یانگ به زبان ساده