Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@10:38:41 GMT

ولیعهد عربستان در آستانه خرید باشگاه نیوکاسل

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۵۰۶۳

ولیعهد عربستان در آستانه خرید باشگاه نیوکاسل

ولیعهد عربستان در آستانه خرید سهام باشگاه نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس قرار دارد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش نشریه آمریکایی «وال استریت ژورنال»، محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان در آستانه خرید سهام باشگاه لیگ برتری نیوکاسل با پیشنهادی 340 میلیون پوندی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش انتظار می‌رود این معامله طی چند روز آینده عملی شود. ولیعهد عربستان که پیش از این گفته می‌شد علاقه‌مند به خرید سهام باشگاه منچستریونایتد است، به همراه یک موسسه سرمایه‌گذاری به ریاست خانم آماندا استاولی، تاجر معروف بریتانیایی قصد خرید سهام باشگاه نیوکاسل را دارد.

بر اساس این گزارش، مایک اشلی که از سال 2007 مالکیت باشگاه نیوکاسل را برعهده دارد و در بین هواداران این تیم انگلیسی هم محبوبیتی ندارد، ممکن است تا چند روز آینده برای واگذاری سهام باشگاه با طرف عربستانی به توافق برسد، هر چند در عین حال امکان به هم خوردن این معامله هم وجود دارد.

سومین تلاش ولیعهد عربستان برای خرید منچستریونایتد

در صورتی که ولیعهد عربستان موفق به خرید باشگاه نیوکاسل شود، او نیز مسیر شیخ منصور اماراتی را در پیش خواهد گرفت که در سال 2008 سهام باشگاه منچسترسیتی را خرید و با تزریق یک میلیارد پوند به این تیم در این سال‌ها، من‌سیتی را تبدیل به یکی از بهترین تیم‌های انگلیس و جهان کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس اخبار "عربستان سعودی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس اخبار عربستان سعودی لیگ برتر انگلیس اخبار عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس

بانک شهر در توضیحاتی درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: این بانک در نظر دارد از اولویت رد دیون دولتی برای تهاتر بدهی و مطالبات از شهرداری‌ها به عنوان سهام دار باشگاه استفاده نماید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با برگزاری جلسه کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی‌سازی برای بررسی صلاحیت خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سازمان خصوصی‌سازی رسماً صلاحیت فنی و مهندسی خریداران این دو باشگاه تأیید شد.

بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست

 

برهمین اساس 6 بانک شهر، تجارت، ملت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین به‌عنوان خریداران باشگاه پرسپولیس و هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی‌های زیرنظر این هلدینگ به‌عنوان خریداران باشگاه استقلال مدارک خود را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه کرده‌اند.

قرار است مزایده سرخابی‌ها روز دوشنبه هفته جاری برگزار شود و سهام 85درصدی این دو باشگاه به خریداران واگذار شود.

بانک شهر در اطلاعیه ای به بیان توضیحاتی درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس پرداخت و اعلام کرد: این بانک در نظر دارد از اولویت رد دیون دولتی برای تهاتر بدهی و مطالبات از شهرداری‌ها به عنوان سهام دار باشگاه استفاده نماید.

در این اطلاعیه آمده است: " پیرو تصمیمات دولت محترم جهت حل مشکلات باشگاه صدرالاشاره و مذاکرات و رهنمودهای وزارت محترم امور اقتصادی و دارایی و شورای محترم پول و اعتبار و بانک مرکزی ج.ا.ا و همچنین تأکیدات معاون اول محترم رئیس جمهور در خصوص واگذاری سهام باشگاه فوق الذکر به بانکها جلسه ای در تاریخ 1403.01.21 توسط شورای پول و اعتبار تشکیل و مصوب شد کنسرسیومی متشکل از بانک‌های غیر دولتی در چارچوب شرایط اعلامی با هدف کمک به باشگاه مذکور تشکیل تا به خرید سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و سرمایه گذاری در آن اقدام گردد که این کنسرسیوم متشکل از این بانک و سایر بانکهای غیر دولتی می باشد.

شایان ذکر است این بانک در نظر دارد از اولویت رد دیون دولتی برای تهاتر بدهی و مطالبات از شهرداریها به عنوان سهامدار باشگاه استفاده نماید.

بدیهی است کمافی السابق در صورت وقوع هر گونه رویداد با اهمیت مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار افشاء می شود."

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • عکس| یک بانک پرسپولیس را گردن گرفت
  • بانک شهر خرید پرسپولیس را پذیرفت
  • بیانیه بانک شهر درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس
  • واکنش بانک شهر به خرید سهام باشگاه پرسپولیس+عکس
  • ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان
  • توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • جزئیات واگذاری سهام مدیریتی کشتیرانی منتشر شد