Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:28:41 GMT

غیرمنتظره؛ مهاجم جوان بارسا در فهرست فروش

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۵۰۶۹

غیرمنتظره؛ مهاجم جوان بارسا در فهرست فروش

کارلس پرز مهاجم محصول آکادمی لاماسیا که شروع خوبی در بارسا داشت، در آستانه جدایی و انتقال به رم قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلس پرز شب گذشته پس از صحبت با کیکه ستین سرمربی بارسا متوجه شد که در فهرست فروش قرار گرفته است. باشگاه قصد فروش او برای جذب یک مهاجم جدید را دارد و البته با انتقال قرضی به شرط بند خرید دائمی نیز موافق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اتفاقی شوکه کننده برای این مهاجم 21 ساله که در شروع فصل و زمانی که مسی و سوارز مصدوم بودند، به همراه آنسو فاتی خوش درخشید و چند بار نیز گلزنی کرد. پرز باور نداشت که به فاصله شش روز به پایان نقل و انتقالات زمستانی، حالا باید به دنبال تیمی جدید باشد و از رفتار باشگاه بسیار عصبانی است.

 

 

 

 

پیش از این نیز بارسا در حق او یک بی انصافی بزرگ مرتکب شده بود؛ وقتی که حاضر نشد طبق بند قرارداد پرز، او را در فهرست تیم اول قرار دهد و دستمزدش افزایش یابد.

پرز در شرایطی که عثمان دمبله به زودی بازخواهد گشت و باشگاه قصد جذب یک مهاجم جدید به جای سوارز مصدوم دارد، حالا چازه ای جز جدایی پیش روی خود نمی بیند. گفته می شود آاس رم برای جذب او به بارسا پیشنهاد داده و شاید مقصد بعدی او پایتخت ایتالیا باشد.

 

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی کرده است و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آن‌ها خواهیم داشت.

وی گفت: آنها تیم خوب و فیزیکی هستند، تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً تیم قابل احترامی است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم، شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم، آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد، کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی گفت: مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: او بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها کنار آنها می‌آموزند.

گفتنی است ایران روز چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ در استادیوم بانکوک آره‌نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

دیگر خبرها

  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • فهرست بارسا برای ال‌کلاسیکو با دو غایب
  • رونالد آرائوخو در لیست فروش بارسلونا قرار گرفت
  • بارسلونا کاپیتانش را برای فروش گذاشت!