Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر انقلاب در پیامی به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا گفتند: امسال نشست شما در میانه حوادث مهمی برگزار می‌شود که هر یک از جهتی نشانه عظمت و اعتبار ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، تأکید کردند: امسال نشست شما در میانه‌ی حوادث مهمی برگزار می‌شود که هر یک از جهتی نشانه‌ی عظمت و اعتبار ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که صبح امروز در وین قرائت شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان عزیز اتحادیه انجمن‌های اسلامی

امسال نشست شما در میانه‌ی حوادث مهمی برگزار می‌شود که هر یک از جهتی نشانه‌ی عظمت و اعتبار ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است. شهادتها، قدرت‌نمائی‌های نظامی، حضور بی‌نظیر مردمی، روحیه‌ی قوی و عزم راسخ جوانان، در کنار هزاران مجموعه‌ی فعال در عرصه‌ی دانش و فناوری، و نیز رویکرد دینی و معنوی در بخش عظیمی از جوانان سراسر کشور، همه از سر بر آوردن یک پدیده‌ی یکتا در جهان امروز خبر می‌دهد. پدیده‌ئی که میتواند در آینده‌ی تاریخ تأثیرات عمیق و تعیین‌کننده بگذارد.

گام دوم انقلاب اسلامی باید بتواند به حول و قوه‌ی الهی این پدیده را به کمال برساند و به ثمر بنشاند.

چشم امید و انتظار در این پویش حیاتی به جوانان دانشمند و فرزانه و با ایمان است و شما میتوانید در شمار این برگزیدگان تاریخ‌ساز باشید.

به امید موفقیت‌های بزرگ شما عزیزان

والسلام علیکم ورحمة الله
سیّد علی خامنه‌ای
۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۸

برچسب ها: انجمن‌های اسلامی دانشجویان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انجمن های اسلامی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک‌باران اسرائیل در «صبح صادق» تنها یک‌ تنبیه کوچک بود

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: عملیات «صبح صادق» ایران علیه اسرائیل نویدبخش نابودی رژیم کودک‌کش است، البته این عملیات و موشک‌باران اسرائیل تنها یک تنبیه کوچک بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز -چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- در مراسم رژه روز ارتش که در پادگان لشگر ۱۶ زرهی برگزار شد، اظهار کرد: این وعده خدا است که هرکس به حمایت از یاران خدا و برای کمک به بندگان و عدالت و قسط و مظلومان به پا خیزد او را حمایت و حفظ می‌کند.

وی افزود: امروز اسرائیل محور ظلم و نسل‌کشی در جهان کنونی شده و مقابله با آن رسالتی انسانی است. خداوند وقتی شکست ظالمان را می‌بیند، خرسند می‌شود و اتفاقی که این روزها پیش آمد موجب رضایت الهی شده است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه اگر حتی یک انسان به ناحق کشته شود خدا او را هلاک می‌کند، خاطرنشان کرد: سرنوشت رژیم اسرائیل که موجب نسل‌کشی و قتل عام هزاران کودک و مرد و زن شده، بدون تردید نابودی با ذلت است.

عابدینی ادامه داد: وقتی ملت قیام کرد، ارتش به سرعت به مردم پیوست و تحت لوای امام‌خمینی (ره) قرار گرفت و از آن روز تاکنون افتخار آفریده و در دفاع از نظام اسلامی آماده خدمت بوده است. ایران اسلامی امروز با اتکا به خداوند و هدایت رهبری و اقتدار نیروهای مسلح از مظلومان جهان دفاع می‌کند

وی تصریح کرد: عملیات «صبح صادق» جمهوری اسلامی ایران علیه اسرائیل نویدبخش نابودی رژیم کودک‌کش است، البته عملیات اخیر و موشک‌باران اسرائیل فقط یک تنبیه کوچک بود. این حرکت سبب شد جهان اسلام به مبارزه امیدوار شوند و بدانند ایران اسلامی محور مقاومت و مبارزه با صهیونیست‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: همه این پیروزی‌ها بر ارتش و نیروهای مسلح مبارک باد و امیدواریم سال آینده شکست صهیونیست‌ها را ببینیم و شاهد شادمانی مردم مظلوم جهان باشیم.

کد خبر 745360

دیگر خبرها

  • فیلم شبکه خبر از وضعیت خیابان‌های شهر بعد از حوادث بامدادی
  • کنایه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ترقه بازی امروز در اصفهان
  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • ماجرای حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی / کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • موشک‌باران اسرائیل در «صبح صادق» تنها یک‌ تنبیه کوچک بود