Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمک کردن و یاری‌رساندن به هم‌وطنان به‌عنوان جهاد اکبر در اولویت مردم شهیدپرور استان اصفهان بوده و هست و با شروع ماه بهمن در راستای جمع‌آوری کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان اصفهانی زنگ سیل مهربانی در مدارس نواخته شد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، کمک کردن و یاری‌رساندن به هم‌وطنان به‌عنوان جهاد اکبر در اولویت مردم کشور به‌ویژه مردم شهیدپرور استان اصفهان بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام اقشار از معلمان و استانید تا کارگر و کارمند در این سیل مهربانی از یکدیگر سبقت‌گرفته‌اند و در گوشه استان پایگاه‌هایی را برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی تعبیه کرده‌اند. همان‌طور که استان اصفهان در سیل اخیر خوزستان کمک‌های خود را روانه این استان و مردم آن کرد، این بار هم در این مسیر پیش‌قدم شده‌ و آموزش‌وپرورش استان اصفهان به‌عنوان استان معین برای سیل استان سیستان‌و‌بلوچستان معرفی‌شده است. از این‌رو با شروع ماه بهمن و در آئین نمادین زنگ سیل مهربانی در راستای جمع‌آوری کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان اصفهانی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان زنگ سیل مهربانی در مدارس استان اصفهان نواخته شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به جمع‌آوری کمک‌ها اظهار داشت: نخستین کاروان در تاریخ 8 بهمن‌ماه اعزام می‌شود و در حال حاضر از مناطق و نواحی مختلف در برنامه سیل مهربانی کمک‌های غیرنقدی تا این تاریخ گردآوری می‌شود.

ارسال داوطلبانه کمک‌های نقدی با کسری از حقوق

محمد اعتدادی در خصوص کمک‌های نقدی فرهنگیان گفت: همکارانی که داوطلبانه خواستار کسری از حقوق دریافتی خود برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان شده‌اند، از حقوق بهمن‌ماه آن‌ها کسر شده و به‌صورت یکجا به‌حساب اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان سیستان و بلوچستان واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: در زمان سیل خوزستان نیز حدود 3 میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی هدایایی بود که از استان اصفهان ارسال شد و در حال حاضر هم برای استان سیستان و بلوچستان در دو مرحله که یکی در تاریخ 8 بهمن و دیگری 15 بهمن‌ماه کمک‌های غیر نقدی فرستاده می‌شود.

اعتدادی این اقدام را در جهت خلق یک فرصت تربیتی عنوان کرد و گفت: اقدام و عمل به جمع‌آوری کمک و هدایا یک فرصت تربیتی برای دانش‌آموزان و معلمان است.

دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان احساس تنهایی نکنند

نجمه دانش‌آموز مقطع راهنمایی از حس همدردی و کمکی که برای دوستان خود به استان سیستان و بلوچستان کرده‌، گفت: من در حد بضاعت خود از دفتر و مدادها و برخی از لوازم تحریری که داشتم برای دانش‌آموزان این استان آورده‌ام و خودم را جای آنها قرار می‌دهم که در حال حاضر نگران وسایل و مدرسه خود هستند.

او این کار را در واقع برای این انجام می‌دهد که آنها احساس تنهایی نکنند و بدانند که هموطنان آنها به فکرشان هستند و حتی دوستان خود را برای همراهی در این مسیر خیرخواهی تشویق می‌کند.

اصفهان|کمک‌های نقدی مردم شهر کوشک به سیل زدگان سیستان‌وبلوچستانتیم پزشکان جهادی عازم مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان شدتوجه به سیستان و بلوچستان به عنوان یک موضوع ملی در جشنواره‌های فجر

برخی از دانش‌آموزان مدارس نیز با کار گروهی و دسته جمعی در این مسیر قدم برداشته بودند و به کمک یکدیگرو در کنار معلمان خود برای دانش‌آموزان استان سیستان و بلوچستان وسایل مورد نیازشان را تهیه و جمع‌آوری می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنا به گزارشات حدود 56 واحد آموزشی سیستان و بلوچستان به‌طور کامل تخریب‌شده و با توجه به اینکه ازنظر ساختاری این مدارس قابل‌مقایسه با سایر استان‌ها مانند تهران، اصفهان و فارس نیستند و اثری از ساختمان باقی نمی‌گذارد، این کمک‌ها تنها گوشه‌ای از صدمات وارده را جبران می‌کند. ازاین‌رو هم‌زمان با سایر استان‌ها در سراسر کشور زنگ مهربانی باهدف جمع‌آوری هدایا و کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان منطقه جهت سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان برای همدردی و همیاری با مردم این دیار به‌ویژه کودکان و دانش‌آموزان در استان اصفهان نواخته شده و در حال جمع‌آوری هدایا است.

انتهای پیام/169/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز دریایی و بارندگی برای استان سیستان و بلوچستان

منبع: جماران

دیگر خبرها