Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صفدر پور رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزددر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری هپاتیت، ارتقای سطح بهداشت، کنترل عفونت و ایمن نمودن، کلیه کارگران فضای سبز این سازمان علیه بیماری هپاتیت (ب) واکسینه می‌شوند.

او افزود: با توجه به اینکه بیماری هپاتیت (ب) یکی از خطرناکترین انواع هپاتیت ها است که از طریق واکسیناسیون در سه نوبت قابل پیشگیری است به همین منظور معاونت برنامه ریزی نیروی انسانی شهرداری یزد با همکاری مرکز خدمات جامع سلامت نیکپور، اقدام به واکسیناسیون کارگران فضای سبزشهری نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد ادامه داد: واکسیناسیون کارگران فضای سبز سازمان از شنبه پنجم بهمن ماه شروع و طی چند نوبت انجام می‌شود.

او تصرح کرد: کارگرانی که ماهیت شغلی آن‌ها در ارتباط مستقیم با خاک و نخاله است برای واکسینه شدن اولویت هستند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون هپاتیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی خمینی‌شهر با اشاره به اجرای طرح رایگان واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل در طیور بومی این شهرستان گفت: این بیماری با علائم پیچش گردن، بی‌حالی و در برخی موارد علائم عصبی و تنفسی و خِرخِر گلو همراه است و در صورت شیوع نوعی بیماری مهلک با تلفات بالا و شیوع سریع است و این بیماری نه‌تن‌ها باعث از بین رفتن طیور منطقه می‌شودو تهدیدی جدی برای مرغداری‌ها که به‌عنوان بنگاه‌های اقتصادی مهم مطرح هستند، است

الهه شیروی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری انتقال ویروس از طیور بومی به طیور صنعتی و افزایش سطح ایمنی طیور بومی دانست و افزود: این نوع واکسن که متفاوت با سایر واکسن‌ها از نظر مقاومت در برابر حرارت و سهولت استفاده آن به جهت ریختن در ظرف آبخوری آنها است، در اختیار مرغداران قرار گرفته و تاکنون ۳۰ هزار و ۱۵۶ قطعه پرنده خانگی از جمله اردک، کبوتر، غاز و سایر ماکیان واکسینه شدند.


این طرح تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد و بین محله‌های مختلف کوشک، قلعه امیریه، اصغرآباد و درچه نیز توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • آغاز طرح واکسیناسیون سراسری دام علیه بیماری تب مالت از اردیبهشت
  • توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • علائم شایع بیماری‌های کبدی را بشناسید
  • علائم شایع‌ بیماری‌های کبدی را بشناسید
  • علائم شایع‌ترین بیماری‌های کبدی چیست؟