Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون خبرنگاران نبأ ــ رزمایش بسیجیان گتوند با شعار «اقتدار چهل سالگی بسیج» در منطقه عمومی رزمایش شهرستان واقع در امامزاده محمدبن زید(ع) برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ رزمایش بسیجیان شهرستان گتوند در روزهای سوم و چهارم بهمن‌ماه در منطقه عمومی رزمایش واقع در امامزاده محمد بن زید(ع) با حضور گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان(حوزه‌های امام علی، امام حسن، امام حسین، امام سجاد(ع) و مقداد) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا احسانی‌نیا، فرماندار شهرستان گتوند در این رزمایش با بهره‌گيری از سخنان بنيان‌گذار جمهوری اسلامی ايران حضرت امام خمينی(ره) و مقام معظم رهبری که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: هر کشوری که بخواهد به کشور ما تجاوز بکند سریع و قاطع پاسخ خواهیم داد، کشور ما دنبال تجاوز و تجاوزگری نبوده و نیست ولی از حق خود در دفاع از کشور کوتاه نخواهد آمد.
وی از نقش برجسته شهید قاسم سلیمانی در امنیت و آرامش کشور تجلیل کرد و  یادآور شد: همه ما باید قدر این امنیت و آرامش را بدانیم چراکه این آرامش و امنیت مدیون شهیدانی است که به‌خاطر امنیت در راه خدا تک تکه شدند.
فرماندار گتوند در پایان از تمام دست‌اندرکاران و کسانی که در برگزاری رزمایش همکاری داشتند، قدردانی کرد.
داود طهماسبی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: رزمایش اقتدار بسیجیان گتوند ایکنا کانون نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۷ کیلوگرم مواد روان گردان در ماهشهر

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی گفت: پس از شناسایی متهمان و تعقیب آنان توسط مأموران انتظامی شهرستان ماهشهر، از یک دستگاه خودروی سمند، ۳۷ کیلوگرم مواد روان‌گردان از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهمان به دنبال تعقیب و گریز توسط مأموران، برای پاک کردن آثار جرم اقدام به آتش زدن خودروی خود با استفاده از بنزین کردند که آتش‌نشانان شهرستان موفق به خاموش کردن آتش شدند.

محمدی با بیان اینکه متهمان بازداشت شدند، بیان کرد: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شد و در دست بررسی است.

کد خبر 6077942

دیگر خبرها

  • فیلم‌های ماندگار کانون پرورش تماشایی شد/ «پریسان» به پرتغال رفت
  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی با ماجراجویی آرامش منطقه را بر هم بزند
  • نمایش اقتدار با صلابت نیرو‌های مسلح در خاش
  • آرامش اقتصادی با نمایش اقتدار نظامی/ چرا نرخ ارز کاهشی شد؟
  • سید حسن خمینی: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • کشف ۳۷ کیلوگرم مواد روان گردان در ماهشهر
  • ایران با چه پهپادی به اسرائیل حمله کرد؟
  • قطب‌الدین صادقی و ۴ پروژه تئاتری/ از کاخ سعدآباد تا کانون