Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:59:01 GMT

ستاره فرانسوی چلسی در آستانه انتقال به اینتر

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۵۴۸۲

ستاره فرانسوی چلسی در آستانه انتقال به اینتر

به نظر می رسد که ستاره فرانسوی چلسی یعنی الیویه ژیرو در آستانه انتقال به اینتر قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر یکی از فعال ترین تیم ها در نقل و انتقالات زمستانی بوده است. نراتزوری اخیرا با ویکتور موزس و اشلی یانگ قرارداد امضا کرد و به نظر می رسد که طی روزهای آینده انتقال کریستین اریکسن نیز شکل رسمی به خود خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی دیگر از اهداف آنتونیو کونته در بازار ژانویه جذب یک مهاجم است و به نظر می رسد که ستاره فرانسوی چلسی یعنی الیویه ژیرو گزینه اصلی سران نراتزوری به حساب می آید. ژیرو در این فصل به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده و فرانک لمپارد با وجود تامی آبراهام و میچی بتشوایی کمتر از این بازیکن فرانسوی استفاده می کند.

 

 

 

 

ساعاتی پیش اما نیکولو اسکیرا، خبرنگار معروف گاتزتا دلو اسپورت، مدعی شد که دو باشگاه اینتر و چلسی برای انتقال الیویه ژیرو به توافق رسیده اند. اسکیرا اعلام کرده که انتقال ژیرو به اینتر در روزهای آینده و با مبلغ پنج میلیون یورو نهایی خواهد شد. همچنین این مهاجم فرانسوی سالیانه ۴ میلیون یورو حقوق دریافت می کند.

چلسی اینتر میلان الیویه ژیرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی اینتر میلان الیویه ژیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد

نراتزوری مانند سال گذشته، بار دیگر تمایل زیادی به جذب کاپیتان 34 ساله رئال مادرید دارد.

طرفداری | اینتر بار دیگر به جذب رایگان ناچو فرناندز علاقه جدی نشان داده‌است.

به گزارش فابریتزیو رومانو، پس از انتشار اخبار جدایی ناچو فرناندز از رئال مادرید پس از پایان رقابت‌های فصل 24-2023، اینتر بار دیگر به جذب کاپیتان مادریدی‌ها علاقه نشان داده‌است. نراتزوری می‌خواهد ناچو را در تابستان پیش رو و به صورت رایگان به جوزپه مه‌آتزا بیاورد، با این‌حال کار افعی‌ها برای جذب مدافع 34 ساله رئال آسان نیست. ناچو گزینه‌های دیگری روی میز دارد و شرایط انتقال به خارج از اروپا را نیز بررسی می‌کند. اینتر فصل گذشته هم برای به‌خدمت گرفتن ناچو فرناندز تلاش کرده بود، اما او در نهایت یک فصل دیگر با رئال مادرید تمدید کرد. 

تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید ادعای رلوو؛ ناچو دوست دارد به MLS یا عربستان برود

آینده ناچو کاملاً باز است و این مدافع 34 ساله هنوز هیچ تصمیمی در خصوص باشگاه بعدی خود نگرفته‌است. با این‌حال ناچو ترجیح می‌دهد با ترک فوتبال باشگاهی اروپا، به MLS یا لیگ حرفه‌ای عربستان منتقل شود. یکی از دلایل ناچو برای خروج از قاره سبز، به صفر رساندن احتمال رویارویی خود با باشگاه زندگی‌اش یعنی رئال مادرید است. اینتر در ادامه تلاش زیادی خواهد کرد تا ناچو را متقاعد به پوشیدن پیراهن آبی‌ومشکی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • بازدید ستاره‌های چلسی از مک لارن و دیدار با نوریس + عکس
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج