Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه امکانات سپاه برای بازسازی، ترمیم، مرمت و تجهیز خانه‌های سیل زدگان بسیج می‌شود، گفت: تا آخر پای مردم سیل‌زده ایستاده‌ایم و تا بهبود شرایط این مناطق اینجا را ترک نمی‌کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز،  سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان اظهار داشت: متاسفانه به دلیل اینکه سیل، سیل عظیمی بوده و داخل خانه‌ها وارد شده و خانه‌ها پر از گل و لای است؛ مردم تقریبا از خانه‌هایشان کوچ کرده و داخل چادرها زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با بارش‌های مجدد چادرها خیس می‌شوند؛ شب‌ها سرد است و خانواده‌ها دچار اضطراب و نگرانی هستند و شرایط بالفعل مناسب نیست و نیاز به کمک‌های اضطراری و فوری برای اسکان موقت وجود دارد.

فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: در عین حال بایستی شرایط را برای یک زندگی دائمی خوب فراهم کنیم و فعلا به فضل الهی امدادرسانی جریان دارد و همه دستگاه‌ها بسیج شده‌اند و وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه، پایگاه دریایی جاسک، سپاه امام سجاد(ع)، گروه‌های جهادی ، ارتش و سایر نهادها  در حال خدمت‌‌رسانی هستند اما به نظر می‌رسد که باید یک کار خیلی سریعی انجام شود و بعضی روستاها جا به جا و در نقطه جدیدی ساکن شوند.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله به سرعت دولت محترم اعتباراتی را که باید تخصیص دهد برای ساخت خانه‌های جدید را تخصیص دهد و دستگاه‌های مختلف که ذی‌نفع هستند مشارکت کنند و ما هم به عنوان سپاه همه امکانات مان را برای مشارکت در ساختن خانه‌های جدید یا ترمیم و مرمت خانه‌های آسیب دیده و تجهیز خانه‌هایی که اسباب و اثاثیه‌شان دچار آسیب شده بسیج می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه ابراز داشت: ما تا آخر پای این مردم ایستاده‌ایم و اینجا را ترک نمی‌کنیم تا شرایط به ماقبل و بهتر از قبل برگردد و این مهم نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌ها است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلاب در سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عصبانیت دشمنان ملت ایران بویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آنان از سپاه پاسداران ناشی از اقتدار و تاثیرگذاری این نهاد انقلابی و با اراده در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم آنان علیه این میهن اسلامی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی به سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، فرا رسیدن دوم اردیبهشت سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام سردار باقری به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

دوم اردیبهشت ماه؛ سالروز تصویب اساسنامه "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تاسیس این نهاد انقلاب و مردمی در تاریخ کشور را به جنابعالی، فرماندهان، مسئولین، مدیران، کارکنان و خانواده‌های مکرم آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خدای بزرگ را خاضعانه حمد و سپاس می‌گوییم از سپیده دم پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز و با گذشت بیش از 45 سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حافظه تاریخی ایران و ایرانی گواهی می‌دهد، سپاه مقتدر و قهرمان در خیمه ولایت و تبعیت از مقام معظم ولایت فقیه و فرمانده کل قوا در اوج شکوه، عظمت، بصیرت و هوشمندی؛ حماسه‌ساز عرصه‌های انقلاب و میهن اسلامی بوده است و در این مسیر مبارک با اهدای هزاران شهید تاریخ‌ساز همچون "سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی و سرلشکر پاسدار شهید محمدهادی حاجی رحیمی" بر تارک آن می‌درخشد، افتخارات ماندگار و غرورانگیزی برای این سرزمین ثبت کرده است.

نقش آفرینی‌های حماسی و مجاهدانه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگامه تشکیل سپاه تا 8 سال دفاع مقدس و پس از آن، در عرصه‌های مختلف بویژه در حوزه‌های نظامی، دفاعی، امنیتی، سازندگی، محرومیت زدایی و مردم‌یاری همواره برای ملت ایران آرامش‌بخش، امیدآفرین و غرورانگیز و برای علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی الهام‌بخش و منشا تولید ظرفیت و قدرت برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های نظام سلطه و صهیونیسم بوده است که جلوه‌های معنادار آن در سالیان اخیر در جبهه مقاومت اسلامی منطقه غرب آسیا و در طریق آزادی قدس شریف پدیدار شده است.

بی‌شک عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ملت ایران بویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان ناشی از اقتدار و تاثیرگذاری این نهاد انقلابی و با اراده در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم آنان علیه این میهن اسلامی است که بر پیشانی آن درخشش عملیات "وعده صادق" در لبیک به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و مطالبه ملی در تنبیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی تبلور ویژه‌ای دارد.

به ارواح طیبه و نورانی شهیدان عالیقدر و همیشه جاوید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درود می‌فرستم و دوام توفیق آن سازمان را تحت عنایات حضرت بقیه الله‌الاعظم(عج) و تدابیر، منویات، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظلهالعالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

اردیبهشت ماه 1403

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است
  • پیام سرلشکر باقری به فرمانده کل سپاه
  • سپاه پاسداران مولودِ مبارک انقلاب است
  • سردار باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است
  • تنبیه اسراییل موید حرکتی پرشتاب در تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی
  • فرمانده کل ارتش سالروز تأسیس سپاه را تبریک گفت
  • دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه
  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است