Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی حاجی‌دلیگانی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 درباره تعیین حداقل دریافتی شاغلان و بازنشستگان به میزان دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در ماه گفت: براساس این مصوبه، حقوق افرادی که میان دو میلیون و پانصد هزار تا 4 میلیون تومان دریافتی دارند، حداقل افزایش را پیدا می‌کند که به نوعی در حق آنها اجحاف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 کل کشور در ادامه به خانه ملت، گفت: برای حل این موضوع و کمک به این رده از حقوق‌بگیران شاغل و بازنشسته پیشنهاداتی مطرح شده و قرار است، در کمیسیون تلفیق بودجه چاپ شده و برای ارائه در صحن علنی در اختیار نمایندگان مجلس قرار بگیرد.

نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته پیشنهاداتی در این مورد در جلسه کمیسیون تلفیق بودجه مطرح شد زیرا افزایش پلکانی حقوق ضمن داشتن یک سری ویژگی‌های مثبت، در روند افزایش حقوق برخی از طیف‌ها مانند همین حقوق‌بگیران بین 2.5 تا 4 میلیون تومان خلاهایی را ایجاد می‌کند و این اشخاص از نسبتی که مشمول مابقی بازنشستگان و حقوق بگیران می‌شود، برخوردار نمی‌شوند.

حاجی‌دلیگانی همچنین با اشاره به اینکه مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان جدای از موضوع همسان‌سازی حقوق آنها اجرایی می‌شود، گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مطابق قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه در جای خود انجام می‌شود و امسال هم 6 هزار میلیارد تومان بودجه به منظور اجرای این قانون برای بازنشستگان لشکری و کشوری تخصیص داده شده است که امیدواریم در سال 99 عملیاتی شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افزایش حقوق بازنشستگان همسان سازی حقوق بازنشستگان حسینعلی حاجی دلیگانی بازنشستگان در بودجه 99 کمیسیون تلفیق بودجه سال 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان

 

به گزارش تابناک ،افزایش حقوق فروردین ماه قرار بر این است در خرداماه واریز شود.

حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری با افزایش واریز خواهد شد.

حقوق فروردین ماه بدون افزایش حقوق واریز خواهد شد که نزدیک به همان ۷ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • مصوبه کمیسیون اصل ۹۰ برای اقتصادی شدن پخت نان کامل
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد