Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، مانوئل نویر در سال 2011 شالکه را به مقصد بایرن‌مونیخ ترک کرد و از آن زمان تا به حال در 341 بازی برای غول های بوندسلیگا به میدان رفته است. این دروازه‌بان 33 ساله تا به اینجا در کسب 18 جام مختلف به باواریایی ها کمک کرده است که مهم ترین آن ها شامل جام های متعدد بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود که با وجود خرید الکساندر نوبل توسط بایرن، حالا جایگاه نویر توسط این گلر جوان تهدید خواهد شد. نویر تنها 18 ماه دیگر با بایرن قرارداد دارد اما کارل هاینس رومنیگه، رئیس باشگاه، علاقه ای به جدایی او ندارد.
کارل هاینس رومنیگه در باره نویر گفت: " نیازی نیست که در مورد میزان فوق العاده بودن او بحث کنیم اما باید بدانید که ما در ابتدا باید با بازیکنان صحبت کنیم. من عملکرد دروازه بانانی نظیر سپ مایر، اولیور کان و حالا مانوئل نویر را دیده ام. من بیشترین احترام را برای سپ و اولیور قائل هستم؛ آن ها واقعا در سطح جهانی بودند اما کاری که مانوئل انجام داده، چیز دیگری است. او پست دروازه بانی را وارد سطح جدیدی کرد. مانوئل بهترین دروازه بانی است که تا به حال دیده ام."

- لیورپول می‌تواند در حرکت خود به سوی اولین قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، بسیاری از رکوردهای منچسترسیتی را بشکند. به گزارش Sun، دو سال قبل که سیتی قهرمان لیگ برتر شد، اولین تیم تاریخ این رقابت‌ها نام گرفت که مجموع امتیازاتش در یک فصل سه رقمی می‌شود. آن‌ها در طول فصل 18-2017 به بیشترین تعداد برد در یک فصل (32) دست یافتند، بیشترین گل زده در یک فصل را داشتند (106) و بیشترین برد پیاپی را در رقابت‌های لیگ برتر تجربه کردند (18). آن‌ها همچنین با کسب عنوان قهرمانی به فاصله پنج بازی تا پایان فصل، به سریع‌ترین قهرمانی در لیگ برتر رسیدند. عنوان قاطعانه‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر هم به آن‌ها اختصاص دارد که فصل را با 19 امتیاز اختلاف نسبت به منچستریونایتد به پایان رساندند. اما شاگردان یورگن کلوپ می‌توانند بسیاری از این رکوردها را به نام خود ثبت کنند.

- خطایی که اندی رابرتسون در مسابقه پنجشنبه شب وولورهمپتون-لیورپول در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روی آداما ترائوره انجام داد، صحنه‌ای آشنا برای طرفداران گرگ‌ها در فصل جاری بود. به گزارش دیلی میل، به طرز بسیار عجیبی، رابرتسون بیستمین بازیکنی نام گرفت که در فصل جاری به خاطر خطا کردن روی آداما ترائوره کارت زرد می‌گیرد. در حالی که هنوز 15 بازی به پایان فصل باقی مانده است، بیشترین خطا در مسابقات لیگ برتر روی ترائوره صورت گرفته که همین نشان از سرعت ویرانگر این وینگر اسپانیایی دارد. با وجود برد 2-1 لیورپول در بازی یاد شده، این ترائوره بود که پس از ارسال پاس گلی برای رائول خیمنز، ستاره میدان نام گرفت. تا اینجای فصل، بازیکنانی از 14 تیم مختلف به دلیل خطا کردن روی ترائوره با کارت زرد جریمه شده‌اند. در موردی مشخص در ماه دسامبر، سه بازیکن تاتنهام پس از خطا روی ترائوره در یک بازی اخطار گرفتند. پس از ترائوره، ویلفرد زاها (19)، جک گریلیش (17)، دنیل جیمز (13) و ریچارلیسون (12) بار در فصل 20-2019 باعث کارت گرفتن بازیکنان حریف شده‌اند. 25 ژانویه مصادف با تولد 24 سالگی ترائوره است. او طی 6913 دقیقه بازی در مسابقات لیگ انگلیس، 811 بار اقدام به دریبل زدن بازیکن مقابل کرده است که 618 بار آن موفقیت آمیز بوده است؛ این یعنی یک دریبل موفق به ازای هر 11.2 دقیقه.

- روند مذاكرات میان رم و بارسلونا براى انتقال كارلس پرز به آاس رم به سرعت پیش رفت و طرفین بر سر این انتقال به توافق رسیدند. به نقل از وبسایت جانلوكا دى مارتزیو؛ رم و بارسلونا بر سر انتقال كارلس پرز به توافق كلى رسیدند. جالوروسى این بازیكن را قرض مى گیرد و بند خرید او اجبارى است. در مجموع تیم ایتالیایى ١٣ میلیون یورو هزینه مى كند. اكنون مسئولان رم درحال توافق بر سر جزییات قرارداد با مدیربرنامه هاى كارلس پرز هستند تا این این انتقال طى ساعات آتى نهایى شود.

- اولمو هافبک اسپانیایی و سابق باشگاه بارسلونا، از دیناموزاگرب کرواسی به لایپزیش پیوست. به گزارش وب سایت رسمی باشگاه لایپزیش، دنی اولمو از دیناموزاگرب به لایپزیش پیوست و قرارداد این بازیکن با باشگاه آلمانی تا سال 2024 اعتبار دارد و اولمو شماره 25 را در این تیم به تن می کند. اولمو برای بازی با فرانکفورت در دسترس نخواهد بود اما از روز دوشنبه در تمرینات لایپزیش حاضر خواهد شد.

- مهاجم آبی های لندن لحظه به لجظه به امضای قرارداد با اینتر نزدیک تر می شود. توافق کامل میان اینتر و چلسی بر سر انتقال ژیرو انجام شد و حتی جزئیات قرارداد این مهام فرانسوی نیز فاش شد. به گزارش نیکولو اسکیرا، باشگاه اینتر مبلغ 5 میلیون یورو را برای خرید ژیرو به باشگاه چلسی پیشنهاد داده است اما مارینا گرانووسکایا خواهان مبلغ 7 میلیون یورو است و در نهایت توافق بر سر مبلغ 5 میلیون یورو به علاوه 1/5 میلیون یورو پاداش شده است. دستمزد ژیرو در اینتر نیز سالیانه 4 میلیون یورو به اضافه برخی پاداش ها خواهد بود. مدت قرارداد ژیرو با باشگاه اینتر نیز تا ژوئن سال 2022 معتبر خواهد بود.

- به نظر می رسد که کار انتقال ریکاردو رودیگز به فنرباحچه در حال اتمام است و میلان به دنبال یک جانشین برای رودریگز است. قیمت بالایی که باشگاه ویگان بر روی مدافع جوان خود گذاشته است باعث بروز مشکل در فرایند مذاکرات شده است. به گزارش آنتونیو ویتولو، طی ساعات گذشته، مذاکرات میان میلان و ویگان بر سر انتقال آنتونی رابینسون، مدافع چپ جوان و 22 ساله تیم ملی آمریکا در جریان بوده است و قیمت بالای این مدافع باعث سخت تر شدن روند مذاکرات شده است. از آنجایی که ریکاردو رودریگز در آستانه انتقال به فنرباحچه قرار دارد، میلان به دنبال جذب یک جانشین برای خروج رودریگز است. میلان در تلاش است تا قیمت رابینسون را به 12-10 میلیون یورو کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ژیرو اینتر لیورپول منچسترسیتی جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اولیه اولیویه ژیرو با لس آنجلس اف‌سی

بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی فرانسه فاصله چندانی تا اضافه شدن به جمع ستارگان حاضر در MLS ندارد

طرفداری | به گزارش رلوو، اولیویه ژیرو با سران باشگاه لس آنجلس اف سی به توافق اولیه دست یافته و فاصله چندانی تا ملحق‌شدن به این باشگاه آمریکایی ندارد. گفتنی است دو طرف بر سر امضای قراردادی 18 ماهه (از ژوئن 2024 تا پایان سال 2025) به توافق رسیده‌اند و پس از حل و فصل شدن مسائل مالی، همکاری خود را به طور رسمی اعلام خواهند کرد.

قرارداد اولیویه ژیرو با میلان تا پایان فصل جاری معتبر است و او در انتهای فصل بازیکن آزاد خواهد بود. با پیوستن به لس آنجلس اف سی، ژیرو بار دیگر با هوگو لوریس هم‌تیمی خواهد‌شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • توافق اولیه اولیویه ژیرو با لس آنجلس اف‌سی
  • گل ژیرو به شیلی (فرانسه 3-1 شیلی)
  • برنامه فرار از مجازات: سیتی را بمب هم تکان نمی‌دهد!‏
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود