Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های ملی هندبال ایران و امارات برای کسب عنوان پنجمی رقابت‌های قهرمانی آسیا از ساعت ۱۶ به وقت تهران در کویت به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان علیرضا حبیبی روز پنج شنبه برابر کره جنوبی به تساوی ۲۴ - ۲۴ رسیدند تا شانس حضور در جمع ۴ تیم برتر را از دست بدهند و نتوانند جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ مصر را هم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی امارات هم در طرف مقابل در آخرین دیدارش برابر بحرین شکست خورد تا آن‌ها هم نتوانند سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان و ۴ تیم برتر این مسابقات را بگیرند. اماراتی‌ها تا پیش از این بازی آمار ۳ برد و ۳ باخت را کسب کرده بودند و ملی پوشان ایرانی هم آمار ۲ برد، ۲ باخت و یک تساوی را ثبت کرده بودند.

نیمه نخست /

بازی توسط ملس پوشان ایران انجام شد و در همان ابتدا تیم ملی ایران توسط مجتبی حیدرپور به گلرسید. حمله اماراتی ها در ادامه برای آن ها سودی نداشت و توپ آن ها به تیر دروازه برخورد کرد.پس از ان سلامان بربط موفق شد برای تیم ملی کشورمان گلزنی کند تا حساب کار 2 - 0 شود ، پس از این حمله امارات یکی از گل های خورده اش را جبران کرد.

بیشتربخوانید:

تیم‌ملی هندبال ایران‌۲۴ - کره جنوبی ۲۴ / ملی پوشان ایرانی از رسیدن به قهرمانی جهان بازماندند

کاپیتان تیم ملی هندبال خداحافظی کرد

امارات حریف هندبالیست‌های ایرانی شد

در حال تکمیل...

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال ایران مسابقات قهرمانی هندبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا برگزار شد و نماینده ایران توانست به فینال برود. علی آقامیرزایی در ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر مردان سوم شد. آقامیرزایی زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ صدم را ثبت کرد. 

قایق اول تا سوم به فینال رفتند. قایق تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست.

پیش از این قایقرانی ایران با ترکیب عادل مجللی و کیا اسکندانی به فینال کانو دونفره ۵۰۰ متر مردان صعود کرده بود.

مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است و ادامه رقابت‌ها فردا (جمعه) برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # ورزش سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • واکنش های رهبران جهان به عملیات وعده_صادق
  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • توصیه عباس آخوندی برای روزهای بعد از حمله سپاه به اسرائیل /تا آخرین لحظه طرفدار دیپلماسی هستیم /هیچ کس در منازعه دست خود را رو نمی کند
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم