Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمود کارگرحسینی رئیس هیات ورزش‌های بومی محلی  جغتای گفت: مسابقات والیبال دوستانه به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر و به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به همت هیات ورزش‌های بومی محلی جغتای برگزار شد.   او تصریح کرد: این مسابقات با حضور شهرستان‌های بجنورد-آشخانه از خراسان شمالی و  مشهد، سبزوار،کاشمر ،بردسکن، خوشاب، فراشیان، جوین و ۲ تیم از جغتای در محل سالن معلم جغتای به مدت ۳ روز با تعداد ۲۸ بازی برگزار گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس هیات ورزش‌های بومی محلی  جغتای گفت: تیم‌های کاشمر و آشخانه و تیم جغتای به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
حسینی افزود: این مسابقات با گرامیداشت دهه مبارک فجر و به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شرکت ۱۵۰ نفر ورزشکار خواهر و ۲۰ نفر عوامل برگزارکننده از عصر روز چهارشنبه به مدت ۳ روز به رقابت پرداختند.   انتهای پیام//ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش های بومی محلی مسابقات والیبال برگزاری مسابقات محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در روستای گردشگری رهورد با حضور مهندس صفائی فرماندار، بخشداران بخش‌های ۴ گانه شهرستان، باقری رئیس اداره ورزش و جوانان، باتقوا رئیس هیئت بازی‌های بومی محلی شهرستان، دهیار و رئیس شورای اسلامی روستای رهورد درمحل دفتر فرماندار برگزار شد.

این جشنواره در ۱۰ رشته ورزشی از بازی‌های بومی محلی، نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های محلی از روستاه‌های بخش‌های چهارگانه شهرستان ۷ اردیبهشت در مجموعه گردشگری، فرهنگی و ورزشی روستای رهورد بخش باجگیران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای بازی محلی تپه چو در روستای لزور فیروزکوه + فیلم
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در تایباد
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان