Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردبیر روزنامه قدس دربخش بیانیه گام دوم شایسته تقدیر و خبرنگار قدس آنلاین در بخش یادداشت حائز کسب رتبه دوم پنجمین جشنواره ابوذر شدند.

به گزارش قدس آنلاین، اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر  پیش از ظهر امروز در تالار سوره تهران با شعار «رسانه امید بخش، جامعه قدرتمند» برگزار شد که از استان خراسان رضوی پنج نفر موفق به کسب مقام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وحید اکرمی، خبرنگار قدس آنلاین در این جشنواره  رتبه دوم بخش یادداشت  را کسب کرد. امیر جلیلی‌نژاد سردبیر روزنامه قدس نیز در بخش بیانیه گام دوم شایسته تقدیر شناخته شدند. همچنین  سمیرا شاهیان از روزنامه شهرآرا نیز رتبه دوم بخش تیتر را بدست اورد. از طرفی  معصومه مومنیان و فاطمه سهامی حصاری از خبرگزاری فارس به ترتیب در بخش اقتصاد مقاومتی و مسائل صنفی خبرنگاران مقام کسب کردند.

شایان ذکر است درجشنواره استانی ابوذر نیز خبرنگاران قدس آنلاین و روزنامه قدس توانستند ۴ مقام برتر را کسب کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره ابوذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، اکران آنلاین (بر خط) فیلم سینمایی «جنگل پرتقال»، نخستین ساخته آرمان خوانساریان در پلتفرم فیلیمو آغاز شد.

«جنگل پرتقال» که در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم اول بود، روایتگر داستان معلمی به نام علی بهاریان با نام هنری سهراب بهاریان است که در رشته نمایشنامه‌نویسی تحصیل کرده و حالا پس از سال‌ها بی‌کاری به تازگی در یک مدرسه به عنوان معلم ادبیات مشغول به کار شده‌ و حالا از طرف مدیر تهدید می‌شود که اگر تا ۲ روز دیگر مدرک تحصیلی‌اش را تحویل ندهد عذرش را از مدرسه می‌خواهند. اینگونه است که آقای معلم بر خلاف میل خود به شهر محل تحصیلش در «تنکابن» می‌رود.

میر سعید مولویان، سارا بهرامی، رضا بهبودی بازیگران اصلی «جنگل پرتقال» هستند. این فیلم از محصولات بنیاد سینمایی فارابی است که با تهیه کنندگی رسول صدر عاملی، آبان ماه سال گذشته روی پرده سینماهای کشور بود و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

کد خبر 6062896 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید