Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@09:41:58 GMT

گل کاپیتان برد یک نیمه ای را به ذوب آهن هدیه داد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۵۹۹۵

گل کاپیتان برد یک نیمه ای را به ذوب آهن هدیه داد

نیمه اول دیدار تیمهای ذوب آهن و پارس جنوبی با گلزنی قاسم حدادی فر یه سود نماینده فوتبال اصفهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا در شروع دوباره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌ های ذوب آهن و پارس  با سرمربیان جدید خودشان به دیدار یکدیگر رفته اند تا با برتری در این بازی شروعی خوب را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان رادولویچ در همان دقایق ابتدایی توسط منظمی یک توپ را به تیر دروازه پارس زدند کلی در ادامه پارس نمایش بهتری نسبت به ذوب آهن داشت و در چند مرحله دروازه مهدی خلیل گلر لبنانی را با تهدید روبرو کرد که این توپ ها به ثمر ننشست. در ده دقیقه پایانی باز هم ذوب آهن پیش کشید و قاسم حدادی فر در دقیقه ۴۳ با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا نماینده فوتبال اصفهان با برتری راهی رختکن شود.

کد خبر 407446

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قاسم حدادی فر سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پارس جنوبی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان

تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری در چهارمین مسابقه‌اش در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا جواز حضور در مرحله بعدی این رقابت‌ها را کسب کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان در چهارمین دیدارش در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد میهمان تیم ملی ترکمنستان بود که این مسابقه در پایان به برتری یک بر صفر شاگردان قلعه‌نویی انجامید.

تنها گل تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل ترکمنستان را مهدی قایدی در دقیقه ۵+۴۵ به ثمر رساند تا سه امتیازی ارزشمند به صاحب ملی‌پوشان فوتبال کشورمان انجامید. با این پیروزی و با توجه به برتری ازبکستان مقابل هنگ‌کنگ تیم ملی فوتبال کشورمان ۱۰ امتیازی شد و با تداوم صدرنشینی در گروه E دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.

ترکیب ایران: سیدحسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی (۷۰ - امید نورافکن)، محمد محبی (۵+۹۰ - سامان فلاح)، سامان قدوس، مهدی قایدی‌ (۷۰ - علی قلی‌زاده) و مهدی طارمی.

داور: سیواکورن پو اودوم از تایلند

نیمه اول

دقیقه ۲۰: ضربه سر محمد محبی روی توپی که از جناح راست ارسال شده بود، با اختلافی کم فضای بالای دروازه رستم آهالیف را شکافت.

دقیقه ۲۲: مهدی طارمی با یک فرار خوب پشت مدافعان ترکمنستان در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت و با یک پاس در عرض قایدی را در مقابل دروازه خالی ترکمن‌ها صاحب موقعیت عالی گلزنی کرد، اما این بازیکن به شکلی بسیار عجیب توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۳۷: دیدار دوردیف از تیم ترکمنستان اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۳۹: محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز به دلیل خطا پشت محوطه جریمه تیم ملی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۰: یازجیلیچ قربانف دومین اخطاری ترکمنستان در این بازی لقب گرفت.

دقیقه ۴۴: پاسی که محمد محبی به مهدی طارمی رساند، می‌رفت با یک حرکت آکروباتیک تبدیل به گل اول مسابقه شود، اما ضربه مهاجم ایرانی پورتو باز هم راهی به دروازه ترکمن‌ها نیافت.

دقیقه ۵+۴۵: ارسال بلند محمدحسین کنعانی‌زادگان را مهدی طارمی بالاتر از مدافعان ترکمنستان به مهدی قایدی رساند و او با شوتی روی پا توپ را به تور دروازه میزبان مسابقه چسباند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: آلتیمیرات آنادوردیف که در آغاز نیمه دوم وارد زمین شده بود، می‌رفت تا دروازه تیم ملی فوتبال کشورمان را باز کند، اما ضربه‌اش قدرت لازم را نداشت و در آغوش سیدحسین حسینی آرام گرفت.

دقیقه ۵۵: ارسال میلاد محمدی از جناح چپ را مهدی قایدی با ضربه سر روانه دروازه ترکمنستان کرد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: علی‌بیک عبدالرحمانوف وینگر تیم ترکمنستان نیز از کارت زرد داور بی‌نصیب نماند.

دقیقه ۶۵: محمد محبی بعد از یک و دو با مهدی طارمی ضربه‌ای به سمت دروازه ترکمنستان زد که رستم آهالیف موفق به مهار ضربه او شد.

دقیقه ۶۶: ارسال مهدی قایدی به محوطه جریمه ترکمنستان قبل از رسیدن در موقعیتی عالی به محبی در آغوش آهالیف آرام گرفت.

دقیقه ۸۷: بعد از حملات پراکنده ترکمستان پاس رو به عقب محمد محبی به رامین رضاییان رسید که ضربه او در راه رسیدن به تور دروازه ترکمنستان به مدافع این تیم برخورد کرد.

دقیقه ۱+۹۰: نام رامین رضاییان هم در بین اخطاری‌های بازی به ثبت رسید، به دنبال خطایی که در میانه میدان روی مهاجم ترکمنستان انجام داد.

دقیقه ۳+۹۰: در شلوغی محوطه جریمه تیم ملی فوتبال کشورمان یک بار میلاد محمدی منجی دروازه شد و در ادامه سلیم نورمرادوف نتوانست گل مساوی را به ثمر برساند.

دقیقه ۵+۹۰: ارسال رامین رضاییان از میانه میدان را کنعانی‌زادگان با ضربه سر روانه دروازه ترکمنستان کرد که به اوت رفت.

با این نتیجه صعود تیم ملی فوتبال به مرحله بعد قطعی شد و طلسم عشق آباد نیز شکسته شد. تیم ملی فوتبال ایران تا قبل از این دیدار نتوانسته بود در خاک ترکمنستان برابر این تیم به برتری دست پیدا کند و چهار برد یوزها در برابر رقیب در ورزشگاه آزادی به دست آمده بود. حاصل سه رویارویی ایران و ترکمنستان در خاک حریف ۲ برد برای سبزپوشان و یک تساوی بوده که این طلسم نیز شکسته شد. بنابراین دو دیدار آینده تیم ملی در خرداد ماه مقابل هنگ کنک و ازبکستان تشریفاتی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • برد شیرین ایران برابر ترکمنستان/ جشن صعود با طلسم‌شکنی تیم ملی
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست