Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مهدی معصوم‌بیگی که روز شنبه در جلسه شورای فرهنگی عمومی در استانداری سخن می گفت، از صدا و سیما و رسانه‌ها خواست تا در باره اثرات مُخرب این نوع اعتیاد نیز اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره به فراوانی آسیب‌های اجتماعی گفت: در بررسی‌ صورت گرفته، مشروبات الکلی بیشتر از گذشته در جامعه نمود یافته است که باید برای آن تدابیری اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس استان اصفهان افزود: آمارهای مقایسه‌ای  نسبت به سال ۹۰ در بسیاری از بخش‌ها از جمله تهیه، تولید، توزیع و مصرف مشروبات الکلی، از افزایش ارقام خبر می‌دهد.

وی اظهار داشت: بر این اساس لازم است که با تقویت باورهای دینی و ترغیب و تشویق جوانان و خانواده‌ها به شرکت در مجالس مذهبی و دینی پرداخته شود.

سردار معصوم بیگی افزود: اعتکاف از جمله ظرفیت‌هایی است که می‌تواند به عمق‌بخشی اعتقادات و تقویت باورهای دینی و پیشگیری از گرایش جوانان به سمت آسیب‌های اجتماعی منجر شود.

فرمانده ناجا اصفهان بر ضرورت برپایی کلاس‌های آگاه‌سازی در باره اثرات سوء مصرف مشروبات الکلی و همچنین ایجاد ابزار تخلیه هیجانات سالم از طریق بهره‌گیری از ظرفیت‌های ورزشی تاکید کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ۲۶ دستگاه عضو شورای فرهنگ عمومی هستند که تاکنون از مجموع ۳۰۰ مصوبه به تصویب رسیده تنها 7 درصد آن مربوط به وظایف و مسوولیت‌های نیروی انتظامی است.

 سردار مهدی معصوم‌بیگی تصریح کرد: نباید در حوزه مسائل اجتماعی تنها نیروی انتظامی را مسوول دانست بلکه تمام دستگاه‌ها در حوزه فرهنگ عمومی و اخلاق اجتماعی مسوول هستند.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی مراکز ترک اعتیاد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی مراکز ترک اعتیاد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اصفهان شورای فرهنگ عمومی مراکز ترک اعتیاد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه