Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، فرهاد دژپسند امروز شنبه پنجم دی‌ماه در دومین نشست هم‌اندیشی کارآفرینان جوان، اظهار داشت: این جلسات را برای شنیدن سخن فعالان و پیگیری مشکلات برگزار می‌کنیم و بنا نداریم جلسات تشریفاتی بگذاریم.

وزیر امور اقتصادی و داریی در پاسخ به انتقاد یکی از کارآفرینان مبنی بر رانت در مجوزدهی و به عنوان نمونه «نشان‌بانک» گفت: تا آنجایی که خبر دارم برای نشان بانک تشریفات رعایت شده و اگر مستنداتی در مورد رانت در این مورد دارید، ارائه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اراده اصلی وزارت امور اقتصادی و دارایی این است که در حد توانمان به سمت روان‌تر کردن فعالیت‌ها برویم؛ وقتی یک مجوزی را لغو می‌کنیم، این اتفاق به خیر و خوشی نمی‌افتد؛ بلکه مقاومت زیادی می‌بینیم، اما ایستاده‌ایم.

دژپسند به مرکز تسهیل کسب و کار وزارت اقتصاد اشاره کرد و گفت: از سال ۹۴ این مرکز تاسیس شد و بررسی کنید ببینید این مرکز از سال ۹۷ که بعنوان وزیر مسئولیت پذیرفتم، چه میزان فعال شده است.

دژپسند گفت: برای صدور مجوزهای محیط زیستی، املاک، دفتر وکالت و اسناد رسمی و داروخانه‌ها تغییرات چشم‌گیری داشتیم.

وی تصریح کرد: تا اردیبهشت ماه سال ۹۹ دوره زمانی ثبت شرکت‌ها در ایران ۳ روزه می‌شود.

دژپسند افزود: همچنین تا هفته دولت سال ۹۹ گمرک ایران از الکترونیکی شدن عبور می‌کند و به مرحله موبایلی می‌رسد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه به روایت آمار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری قدس، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه آمار مربوط به تجاوز و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را در دویستمین روز جنگ علیه نوار غزه به‌روزرسانی کرد.

بر اساس آمار این مرکز، رژیم صهیونیستی در ۲۰۰ روز گذشته مرتکب ۳۰۲۵ مورد جنایت کشتار جمعی با ۴۱۱۸۳ شهید یا مفقود شده که از این تعداد پیکرهای ۳۴۱۸۳ شهید به بیمارستان‌ها انتقال یافته است و ۷۰۰۰ نفر هنوز مفقود هستند. ۷۷۱۴۳ نفر هم مجروح شده‌اند.

۱۴۷۷۸ نفر از شهدا کودک هستند که ۳۰ کودک بر اثر قحطی و گرسنگی جان خود را از دست داده اند و ۹۷۵۲ نفر از شهدا زن هستند. بر این اساس ۷۲ درصد شهدای غزه زن و کودک هستند. ۱۷۰۰۰ کودک در نوار غزه پدر و مادر یا یکی از آنها را از دست داده اند.

۴۸۵ نفر از شهدا کادر درمان و ۶۷ نفر آنها از نیروهای دفاع مدنی هستند.

در این مدت ۱۴۰ خبرنگار هم به شهادت رسیده‌اند.

۱۱۰۰۰ زخمی برای دریافت مداوای لازم باید به خارج از نوار غزه اعزام شوند و ۱۰۰۰۰ بیمار سرطانی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند و به معالجه نیاز دارند.

یک میلیون و ۹۰ هزار نفر از ساکنان نوار غزه به علت پیامدهای ناشی از آوارگی به بیماری‌های مسری مبتلا هستند که ۸۰۰۰ نفر آنها به عفونت کبدی دچار هستند.

۶۰۰۰۰ زن حامله در نوار غزه به علت فراهم نبودن مراقبت‌های پزشکی در معرض خطر قرار دارند و ۳۵۰۰۰۰ بیمار صعب العلاج به علت وارد نشدن دارو با مرگ مواجه هستند.

در ۲۰۰ روز جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه بیش از ۵۰۰۰ نفر بازداشت و ربوده شده‌اند که ۳۱۰ نفر آنها از کادر درمان و ۲۰ نفر خبرنگار هستند.

از هفتم اکتبر گذشته تا کنون حدود ۲ میلیون نفر در نوار غزه آواره شده‌اند و ۱۸۱ مقر دولتی به صورت کلی، ۱۰۳ مدرسه و دانشگاه به صورت کلی و ۳۰۹ مدرسه و دانشگاه به صورت جزئی، ۲۳۹ مسجد به صورت کلی و ۳۱۷ مسجد به صورت جزئی و سه کلیسا از سوی اشغالگران هدف قرار گرفته و تخریب شده‌اند.

رژیم صهیونیستی ۸۶۰۰۰ واحد مسکونی را به صورت کامل و ۲۹۴۰۰۰ واحد مسکونی را به صورت جزئی تخریب کرده است به طوری که دیگر مناسب زندگی نیستند.

۳۲ بیمارستان و ۵۳ مرکز بهداشتی از چرخه خدمت‌رسانی خارج شده و ۱۶۰ مرکز بهداشتی و ۱۲۶ خودرو امدادی هدف حمله اشغالگران قرار گرفته است.

۲۰۶ مرکز آثار باستانی و میراث فرهنگی نوار غزه هم هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

در ۲۰۰ روز گذشته بیش از ۷۵۰۰۰ تن مواد منفجر بر سر مردم غزه ریخته شده و خسارت مستقیم وارد شده به نوار غزه در برآوردهای اولیه، بیش از ۳۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

کد خبر 6086565

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه به روایت آمار
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • بازگشت به روایت اقتصاد و جامعه
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟
  • اذعان صندوق بین المللی پول به مقاومت اقتصاد روسیه در برابر تحریم‌