Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلق‌پوش با اشاره به اینکه طی ۱۰ ماهه گذشته، ۲۴۳ هزار و ۸۸۰ مورد بازرسی با ثبت ۱۰ هزار و ۷۳۷ مورد تخلف انجام شده است، اظهار کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده، ۴۶۱ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «فرهاد دلق‌پوش» عصر امروز (شنبه، ۵ بهمن) در جلسه ستاد تنظیم بازار که در استانداری گیلان برگزار شد، گفت: سازمان صمت به‌صورت جدی مسئله نظارت، بازرسی و تامین افلام اساسی مورد نیاز مردم را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه بر اساس تکالیف وزارت صمت، ۱۰۰ کالای اساسی در گیلان به شکل روزانه رصد و پایش می‌شود، تاکید کرد:‌ این رصد و پایش قیمت‌ها به صورت مستمر در سطح ملی منعکس می‌شود.

 

وی همچنین به یکصد مورد نظارت و بازرسی از خدمات به صورت روزانه در گیلان اشاره و تصریح کرد:‌ با توجه فرا رسیدن پایان سال، همه دستگاه‌ها و امکانات باید برای کنترل، رصد بازار و تأمین نیازهای بازار بسیج شوند.

 

دلق‌پوش با تاکید بر اینکه یکی از وظایف ستاد تسهیلات نوروزی، فراهم کردن اقلام مورد نیاز شب عید است، تصریح کرد:‌ در بخش تولید، توزیع و عرضه باید نظارت لازم را بر همه امور داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه طی ۱۱ ماهه اول سال جاری، ۵۹ جلسه کارگروه تنظیم بازار با ۵۰۲ مصوبه برگزار شد، افزود: همچنین در شهرستان‌ها، ۷۱ جلسه برگزار شد که ۴۷۵ مصوبه به دنبال داشت.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار کرد: استان گیلان در مجموع با برگزاری ۱۳۰ جلسه کارگروه تنظیم بازار با ۹۷۷ مصوبه در جایگاه برترین‌های کشور قرار دارد.

 

وی در ادامه از برگزاری هفت جلسه کمیته راهبری تأمین میوه و مرکبات پایان سال خبر داد و گفت:‌ طبق ساز و کار مناسب در حوزه تامین میوه، یک هزار و ۴۰۰ تن میوه پرتقال و سیب برای سال جاری پیش‌بینی شده است.

 

دلق‌پوش به تعیین مباشرین ملی و استانی در تأمین میوه شب عید اشاره و اظهار کرد: اتحادیه تعاون روستایی به عنوان مباشر تامین میوه شب عید گیلان انتخاب شده است و پرتقال مورد نیاز تأمین شد و در مرحله تأمین سیب هستیم.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تأمین و توزیع ۸۰۳ تن شکر سفید در کلیه شهرستان از واحد تولیدی قند قزوین اشاره و تصریح کرد:‌ همچنین ۲۱۰ تن گوشت گوساله منجمد در سطح فروشگاه زنجیره‌ای با قیمت خرید ۳۷ هزار و ۸۰۰ تومن و قیمت مصرف‌کننده ۴۰ هزار تومان توزیع شده است.

 

وی به اجرای گشت بازرسی به صورت روزانه با کمک تعزیرات در گیلان اشاره و اذعان کرد:‌ مشکلاتی در حوزه افزایش قیمت سوخت وجود دارد که به سهمیه خودروهای مسافرکشی روستایی، برخی تاکسی تلفنی‌ها و سرویس مدارس برمی‌گردد.

 

دلق‌پوش در ادامه بازرسی‌های انجام شده توسط سازمان صمت گیلان اشاره و تاکید کرد:‌ طی ۱۰ ماهه گذشته، ۲۴۳ هزار و ۸۸۰ مورد بازرسی با ثبت ۱۰ هزار و ۷۳۷ مورد تخلف انجام شده است.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده، ۴۶۱ میلیارد ریال است.

 

 

 

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما نماز جمعه فهما انتخابات رئیس صنعت معدن و تجارت گیلان ستاد تنظیم بازار گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین در قم اجرایی شد

محمدرضا حاجی رضا گفت: با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، شاهد شتاب بهتری در توزیع کالا‌های اساسی با قیمت مصوب در بین مردم هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم  افزود: در همین راستا شبکه تامین و توزیع کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین در شهر قم و شهر‌های تابعه استان، راه اندازی شده‌است.

حاجی رضا، گفت: با استفاده از این شبکه، کالا‌های اساسی به سهولت و در بستر یک مجموعه نظام‌مند در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم  افزود: ما در سطح استان قم به سبب تراکم جمعیت و اجرای برنامه‌های مناسبتی بسیار در طول سال، از حیث تامین کالا‌های اساسی و تنظیم بازار بایستی همواره پاسخگوی مردم باشیم و برنامه‌ریزی این است که بگونه‌ای مدیریت کنیم که در کل مناطق شهرداری و شهر‌های اطراف این نیاز‌ها به صورت منطقی برطرف شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم  در ادامه عنوان کرد: فعالیت ستاد تنظیم بازار با موضوع ماه مبارک رمضان و سال جدید پس از نیمه شعبان در سه بخش تامین، توزیع و نظارت آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

حاجی رضا ادامه داد: همچنین ۱۵۰ تن گوشت منجمد تنظیم بازاری و ۴۰۰ تن شکر خانوار و شکر صنف و صنعت و شکر اتحادیه شیرینی و زولبیا و بامیه توزیع شده‌است و بازار مرغ هم به سبب قرارداد‌های خوبی که در این زمینه منعقد گردید، از وضعیت مناسبی برخوردار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم در این خصوص توضیح داد: تاکنون یک‌هزار و ۱۰۰ تن برنج در استان بین مباشرین، اتحادیه بنکدار و خواروبار و مواکب، گروه‌های جهادی، تکایا و هیات‌های مذهبی به منظور اجرای آیین‌های افطاری و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی توزیع شده‌است.

حاجی رضا بیان کرد: علیرغم اینکه در استان قم اتاق اصناف و اتحادیه‌های خواروبار، بنکدار و پروتئین در حوزه گوشت و مرغ به وظایف خود بخوبی عمل می‌کنند، اما همیشه دغدغه این بوده که این اقلام اساسی، با کمترین قیمت در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم در خصوص نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی گفت: تیم‌های نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی از اول اسفند در قالب ۱۰ اکیپ به صورت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سازمان صمت در حال بازدید‌های دوره‌ای و نظارت بر چرخه توزیع و قیمت کالا‌های اساسی بخصوص در حوزه میوه شب عید و نانوایی‌ها هستند.

حاجی رضا افزود: ۲۰۰ تن پرتقال درجه یک تامسون با قیمت هر کیلو ۱۸ هزار تومان، ۱۳۰ تن سیب سمیرم با قیمت هر کیلو ۳۴ هزار تومان و ۱۵ تن خرما از قرار هر کیلو ۱۲۰ هزار تومان در اختیار جایگاه‌های توزیع میوه قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: میوه‌های مورد نظر تا پایان فروردین توزیع می‌شود، از نظر کیفیت نیز ماندگاری بیشتری نسبت به میوه‌های بازار دارد، از لحاظ قیمت نیز مکلف هستیم ۱۵ درصد زیر قیمت در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم در خصوص نان و آرد با اشاره به فعالیت ۹۰۰ واحد نانوایی لواش، تافتون، سنگکی و بربری در سطح استان عنوان کرد: مدیریت توزیع آرد نانوایی‌ها بوسیله سامانه هوشمند و بر اساس میزان پخت نان و خروجی کارت‌های بانکی مردم صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف زمین‌خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان
  • نوروز امسال بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از هرمزگان بارگیری شد
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • مقابله با زمین‌خواری ۳ هزار میلیارد تومانی در گیلان
  • سازمان بازرسی مقابل زمین‌خواری ۳ هزار میلیارد تومانی در گیلان ایستاد
  • مقابله با زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان
  • مقابله زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان
  • تشدید بازرسی از داروخانه‌ها در تعطیلات نوروزی
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین در قم اجرایی شد