Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:46:50 GMT

واکنش زیدان به شایعه ساختگی بودن مصدومیت بیل

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۶۳۳۹

واکنش زیدان به شایعه ساختگی بودن مصدومیت بیل

گرت بیل بار دیگر مصدوم است و فردا بازی نخواهد کرد. برخی منابع از ساختگی بودن مصدومیت های ستاره ولزی خبر داده اند.

به گزارش"ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه گذشته در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری میهمان سالامانکا بود و این تیم را 1-3 شکست داد.

گرت بیل گل اول را به ثمر رساند و در نیمه دوم به دلیل مصدومیت مچ پا تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی معتقدند این مصدومیت ساختگی بوده و او می توانست به کار ادامه دهد. ستاره ولزی مدت هاست به بی تعهدی نسبت به رئال متهم می شود. به خصوص مصدومیت دو ماه پیش او که پس از غیبت یک ماهه در تمرین رئال؛ بدون مشکل برای تیم ملی کشورش بازی کرد و خوش درخشید.

 

 

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری بازی با وایادولید و در واکنش به این شایعات گفت:« وقتی بیل در دسترس باشد که برای ما بازیکن مهمی است، بازی خواهد کرد. برای خود بیل هم مهم است که شرایط بازی را داشته باشد و در چنین وضعیتی من همیشه روی او حساب می کنم. او الان مصدوم است ولی چیز مهمی نیست و انتظار دارم که دوشنبه او را در تمرین ببینم. او خودش دوست دارد بازی کند.

وقتی بازیکنی مصدوم می شود، من نگران می شوم. خود بازیکن، اولین نفری است که از این شرایط عذاب می کشد. من دوست دارم هر 25 بازیکنم را در اختیار داشته باشم؛ حتی اگر انتخاب یازده بازیکن اصلی دشوار باشد.

 

 

 

 

مصدومیتی ساختگی؟ هر کسی هر طور دوست دارد فکر کند؛ ولی بیل همیشه دوست دارد در خدمت تیم باشد و برای ما بازی کند. برابر سالامانکا مچ پای او ضربه خورد و نمی خواستیم ریسک کنیم. او همان بازی گلزنی کرد. باید بگویم که همیشه حامی بازیکنانم هستم و از آنها دفاع می کنم. بیل بازیکنی است که می تواند تفاوت ها را رقم بزند و این را بارها ثابت کرده است.»

 

وایادولید:« ما هدف مان کسب همه جام هاست و این همان روحیه ای است که دوست دارم در تیم وجود داشته باشد. الان شرایط خوبی داریم و می خواهیم به همین روند ادامه دهیم. هر سه روز بازی داریم و این ساده نیست. یک بازی تمام می شود و باید به سرعت به بازی بعدی فکر کنیم. در هر بازی باید بهترین نمایش مان را داشته باشیم. وایادولید قطعا حریف دشواری است و فصل جاری فقط یک بازی خانگی را واگذار کرده است.»

 

1000 پاس برای زدن یک گل(بارسا):« هر تیمی دوست دارد برنده شود و سپس برنامه خاص خود را برای پیروزی پیاده می کند. ما ایده های خودمان را داریم و تیم های دیگر نیز ایده های خودشان را. من نمی خواهم در مورد استراتژی دیگران صحبت کنم و فقط به تیم خودم فکر می کنم. هر بازی داستان متفاوتی دارد و الان تمرکزم روی وایادولید است.»

 

وضعیت هازارد:« هنوز نمی دانیم او چه زمانی قادر به بازی کردن خواهد بود. به تازگی کار با توپ را شروع کرده و دردی احساس نمی کند. از دوشنبه تمرینات او ریتم شدیدتری خواهند گرفت و به تدریج باید شرایط حضور او در میادین را بررسی کنیم. از پیشرفت هازارد در هفته های اخیر راضی هستم.»

 

 

 

 

بارسلونا گرت بیل زیدان (سرمربی) رئال مادرید ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا گرت بیل زیدان سرمربی رئال مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است.

به نقل از برنا علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898273

دیگر خبرها

  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • واکنش‌ها به ال‌کلاسیکو: همه چیز تمام شد (عکس)