Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@15:45:08 GMT

اعلام ترکیب شهرخودرو برای بازی با الرفاع

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۶۴۲۸

اعلام ترکیب شهرخودرو برای بازی با الرفاع

خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال شهرخودرو ایران برای بازی مقابل الرفاع بحرین در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد. تاریخ انتشار: 17:19 - 05 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۲۴۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های فوتبال شهرخودرو ایران و الرفاع بحرین در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۵۰ امروز (شنبه) به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم شهرخودرو ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر مشخص کرد:

سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، حسین مرادمند، علی فرامرزی، حسن جعفری، اکبر صادقی، سعید صادقی، میلاد سرلک، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و حسین مهربان.

بیشتر بخوانید: رونمایی از لباس‌ شهرخودرو برای بازی امروز با الرفاع + عکس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرخودرو شهرخودرو لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شاماران» از بهبهان به تماشاخانه سنگلج می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، ساسان شکوریان هنرمند بهبهانی که سابقه کارگردانی آثار متعددی را در کارنامه هنری خود دارد، پس از اجرا در شهر بهبهان و گرگان و حضور در بخش ویژه صحنه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، نمایش سیاه‌بازی «شاماران» را فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه سنگلج تهران روی صحنه می‌برد.

«شاماران» نوشته علیرضا داوری و کاری از موسسه جام هنر چهارسو و گروه تئاتر ناب بهبهان است که افسانه شاماران و پیوند آن با دوران پادشاهی کیدین هوتران عیلامی در منطقه تاریخی ارجان در بهبهان کنونی را در قالب نمایش ایرانی سیاه‌بازی روایت می کند.

اورانوس شرافت، حسین بنائی، جهانشاد زراعت، مصطفی خندانی، آریا عطایی قهفرخی، حسین طیبی، امیرحسین شکوریان، مهدی مومن، مریم پراش، آوا شکوریان، فاطمه هاشمی و یلدا خاضعی در نمایش سیاه بازی «شاماران» بازی می کنند وعنایت خادم بشیری، مهدی محتشم، حسین عبداله‌زاده و عارف بهبهانی گروه موسیقی و نوازندگان این نمایش هستند.اسامی سایر عوامل اجرایی و اخبار تکمیلی این نمایش به‌زودی اعلام می‌شود.

کد خبر 6063482 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • «شاماران» از بهبهان به تماشاخانه سنگلج می‌آید
  • اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی
  • انگلیس - بلژیک؛ ترکیب رسمی
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • آمار جالب کنعانی زادگان در شب تولد سی سالگی اش