Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدال دو تیم گل گهر سیرجان و سایپا با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

طرفداری - از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم گل گهر سیرجان و سایپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

هفته هفدهم لیگ برتر
گل گهر سیرجان - سایپا
شنبه 5 بهمن 1398 | ساعت 15:30
داور: بیژن حیدری
کمک‌ها: مهدی عالیقدر و مهدی الوندی
داور چهارم: حامد صفایی
کمک داوران پشت دروازه: حمید حاج‌ملک و محمدباقر پورباقر
ناظر: سعید بطحایی

در این دیدار یونس شاکری در دقیقه 39 برای گل گهر گلزنی کرد و برای سایپا نیز رضا حسین زاده در دقیقه 63 گل تساوی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم ها

ترکیب گل گهر سیرجان:

 

میلاد فراهانی، عبدالله حسینی، علیرضا ابراهیمی، رضا علیاری، یوسف وکیا، احمد موسوی، احمد زنده روح، امین پورعلی، میلاد کمندانی، بهنام برزای، یونس شاکری

ترکیب سایپا:

 

حامد فلاح‌زاده، سعید محمدفرد، روزبه شاه‌علی‌دوست، رضا جعفری، امیرحسین‌ حسین‌زاده، آرمین سهرابیان، حسین‌ کامیاب، محمدرضا سلیمانی، ابوالفضل جلالی، خالد شفیعی و محمدصادق بارانی

گزارش بازی

در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، گل گهر سیرجان در ورزشگاه امام علی این شهر، میزبان سایپا بود تا شاهد جدال استاد و شاگردی مجید جلالی و ابراهیم صادقی باشیم. گفتنی است این دیدار حدود 3 هزار تماشاگر حاضر در استادیوم داشت.

با توجه به شرایط جدولی دو تیم، می توان این جدال را بازی 6 امتیازی میان دو تیم قعر جدولی دانست که البته در نهایت دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

در دقیقه 39 این دیدار یونس شاکری موفق شد دروازه سایپا را باز کند؛ مهاجم گل گهری ها توانست با ضربه سر، سانتر ارسالی از سوی احمد موسوی را تبدیل به گل کند.

در ادامه این دیدار ابراهیم صادقی دست به دو تعویض زد و معین عباسیان و آرمان رمضانی را به میدان فرستاد تا قوای تهاجمی نارنجی پوشان افزایش پیدا کند. سرانجام در دقیقه 63، امیرحسین حسین زاده توانست گل تساوی را با پاس رمضانی،  وارد دروازه گل گهر کند تا بازی به نتیجه تساوی کشیده شود.

در دقیقه 73 محمدرضا سلیمانی موفق به گلزنی برای سایپا شد اما داور خطای هند این مهاجم را اعلام کرد. در ادامه نیز تلاش های دو تیم برای عوض کردن نتیجه، بی ثمر مان تا این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی شدید ژابی آلونسو و عصبانیت متس هوملس از گل تساوی بایرلورکوزن به دورتموند در دقیقه 97 / فیلم

بایرلورکوزن به شکلی باورنکردنی در حالی که از دقیقه 88 با اخراج بونیفیس ده نفره بود، در دقیقه 97 توسط استانیشیچ به گل تساوی دست یافت تا به رکورد 45 بازی بدون شکست دست یابد.

دانلود (2.9MB)

دیگر خبرها

  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • خوشحالی شدید ژابی آلونسو و عصبانیت متس هوملس از گل تساوی بایرلورکوزن به دورتموند در دقیقه 97 / فیلم
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس