Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@16:50:29 GMT

ترکیب شهر خودرو برابر الرفاع

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۶۵۸۰

ترکیب ۱۱ نفره شهرخودرو برابر نماینده بحرین در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا همراه شد. ناطقان: تیم فوتبال شهرخودرو ایران با ترکیب مهدی رحمتی، علی نعمتی، محمد حسینی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسن مهربان، سعید صادقی، محمد فرامرزی، میلاد سرلک، حسن جعفری و محمدرضا خلعتبری در دیدار پلی‌آف نخست لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الرفاع بحرین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیدار دو تیم از ساعت ۱۷:۵۰ امروز در ورزشگاه شارجه امارات به مصاف هم خواهد رفت. منبع: ایسنا برچسب ها: شهر خودرو ، الرفاع ، ترکیب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شهر خودرو الرفاع ترکیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، روز دوم رقابت‌های مقدماتی کمتر از ۱۴ سال جهان در مالزی برگزار شد و تیم ملی پسران ایران در دومین بازی خود به مصاف تایلند رفت. در نخستین بازی انفرادی کیارش صادقی با نتیجه ۲-۶ و ۱-۶ از حریف تایلندی خود شکست خورد و رامتین رافعی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ بازی را به حریف واگذار کرد.

در بازی دونفره نیز تیم ایران با ترکیب کیارش صادقی و آریا شعبان نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۰-۶ مقابل تایلند شکست خورد تا این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود حریف ایران به پایان برسد. تیم پسران ایران فردا در سومین‌ و آخرین بازی مرحله گروهی با سریلانکا مسابقه می دهد.

تیم ایران با ترکیب کیارش صادقی، رامتین رافعی و آریا شعبان‌نژاد و با هدایت فرشید زیدی در این رویداد به میدان رفته است.

گروه بندی کامل این مسابقات به شرح زیراست:
گروه اول کره جنوبی، نیوزلند، اندونزی، هنک کنگ
گروه دوم استرالیا، ازبکستان، پاکستان و قزاقستان
گروه سوم ایران، سریلانکا، تایلند و چین تایپه
گروه چهارم هند، سنگاپور، چین و ژاپن
در این رویداد ۱۶ تیم حضور دارند که سه‌تیم برتر جواز حضور در مرحله جهانی را کسب خواهند کرد و دو تیم نیز سقوط به دسته پائین‌تر را تجربه می‌کنند. مسابقات مقدماتی کمتر از ۱۴ سال جهان از ۶ فروردین آغاز شده و تا ۱۳ این ماه به میزبانی مالزی برگزار می شود.

کد خبر 6063066

دیگر خبرها

  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان