Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:09:41 GMT

ترکیب شهرخودرو در بازی آسیایی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۶۶۶۶

ترکیب شهرخودرو در بازی آسیایی اعلام شد

علیرغم آنچه پیش از این گفته می شد شهرخودرویی ها توانستند از تعدادی از بازیکنان جدید خود استفاده کنند.

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی دقایقی پیش نام 11 بازیکن مورد نظر خود را برای رویارویی با تیم الرفاع بحرین اعلام کرد و بدین ترتیب سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، حسین مرادمند، علی فرامرزی، حسن جعفری، اکبر صادقی، سعید صادقی، میلاد سرلک، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و حسین مهربان بازیکنانی هستند که در این دیدار به میدان می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن جعفری، میلاد سرلک و محمدرضا خلعتبری سه بازیکنی هستند که در فصل نقل و انتقالات زمستانی به جمع شهرخودرویی ها اضافه شدند و در این دیدار برای اولین بار در ترکیب این تیم به میدان خواهند رفت.

 

دیدار دو تیم شهرخودرو و الرفاع بحرین از ساعت 17:50 در ورزشگاه شارجه برگزار خواهد شد.

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون اعلام جنگ کرد

بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روز‌ها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امید‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی