Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی حسین پور در ستاد اقتصاد مقامتی استان، اظهار داشت: پروژه‌های مرمت و بازسازی ایلراه های عشایری بردبردون، چارقاش، لاغرک، پل ترکی، ایل راه اردل- لاسوزنی، ایل راه کوهرنگ- پل سه جو انجام شده است.

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: مرمت و بازسازی ایل راه‌های اردل- کوهرنگ- پل ترکمی ایبل راه سه جو در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۰۰ کیلومتر از ایل راه‌های اردل- پل بارده- پل آلیکوه- پل ترکی- ایل راه سه جو- پل ماربره نیز باقی مانده است.

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری سال شروع پروژه‌های باقی مانده را ۹۸ و سال خاتمه را یک هزار و ۴۰۰ پیش بینی کرد که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ۴۱ درصد پیشرفت مالی و ۱۷۰ میلیون ریال اعتبار نیاز دارند.

وی گفت: تا کنون هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

کد خبر 4834911

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد عشایر امور عشایر چهارمحال و بختیاری بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس دهه فجر گرگان ایلام قزوین شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد

سید حمزه محقق در بازدید از پروژه آب چهار شهر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فاز اول پروژه انتقال آب شرب از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام در دست اقدام است.

وی ابراز داشت: لوله گذاری ۱۳ کیلومتر از ۲۸ کیلومتر فاصله تصفیه خانه سد کوثر تا شهر دهدشت انجام شده است.

محقق با بیان اینکه فاز اول دارای پنج عدد مخزن است، تصریح کرد: سه عدد از این مخزن‌ها کامل به اتمام رسیده و دو مخزن دیگر در دست اجرا است.

فرماندار کهگیلویه گفت: تا پایان سال جاری حداقل ۲۱ کیلومتر از لوله گذاری فاز اول انجام خواهد شد.

محقق زاده پیشرفت فیزیکی فاز اول این پروژه را قریب ۶۰ درصد خواند تاکید کرد: فازهای دوم و سوم باید در کمیته برنامه‌ریزی استانی مطرح و تصمیمات خوبی در سطح وزارتخانه اخذ شده و تا پایان دولت این طرح به بهره برداری برسد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به بهره مندی ۳۵۰ روستا از آب شرب در طول مسیر خاطر نشان کرد: رفع کامل تنش آبی در این مسیر و برخورداری بالغ بر ۲۴۰ هزار نفر از آب شرب پایدار در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6078954

دیگر خبرها

  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • ۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • بازگشایی ۵۵ کیلومتر ایلراه عشایری خراسان جنوبی
  • بیمارستان لاکان رشت حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت
  • میدان داری دولت سیزدهم در خدمت رسانی به جامعه عشایری شهرستان اردل