Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:49:47 GMT

هنگ‌کنگ شرایط اضطراری اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۶۷۷۱

هنگ‌کنگ شرایط اضطراری اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «کری لم» رئیس اجرایی هنگ کنگ به دنبال شیوع ویروس کرونا در این منطقه امروز شنبه از اعلام وضعیت اضطراری خبر داد.

رئیس اجرایی هنگ کنگ در این خصوص اعلام کرد: می خواهم همه شهروندان متحد شوند تا از سلامت و امنیت مردم هنگ کنگ در برابر فراگیر شدن این بیماری حفاظت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس دستور وی، مدارس این منطقه تا ۱۷ فوریه تعطیل و پروازهای ورودی و خروجی و نیز سفر قطارهای سریع‌السیر از هنگ کنگ به شهر ووهان چین لغو شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ایندیپندنت، مقامات رسمی کشورچین پیشتر از افزایش شمارجان باختن بر اثر ابتلاء به ویروس ناشناخته کرونا خبر داده و آخرین آمار کشته شدگان را ۴۱ نفر اعلام کرده بودند.

براساس آمارهای رسمی این کشور، تاکنون ۱۲۸۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

بررسی حاکی از آن است که ویروس کرونا به اروپا نیز رسیده است. به طوریکه تاکنون ۳ نفر در فرانسه نیز به این ویروس مبتلا شده اند.

کد خبر 4834889

منبع: مهر

کلیدواژه: کری لم ویروس کرونا هنگ کنگ ایالات متحده آمریکا عراق ایران لیبی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ سوریه روسیه لبنان ترکیه فلسطین برجام قاسم سلیمانی مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی منطقه ۸ اصفهان برای اسکان اضطراری مسافران در شب‌های بارانی

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر در منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: برای موارد بحرانی همچون بارندگی‌ها که ممکن است تعداد مسافران از ظرفیت اسکان پیش‌بینی شده بیشتر شود، ورزشگاه‌هایی را در سطح این منطقه آماده کردیم تا بتوانیم رضایت‌مندی مسافران نوروزی را داشته باشیم.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهر اصفهان به عنوان یکی از شهرهای مسافر پذیر و مقاصد گردشگری هر ساله میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است.

وی افزود: منطقه ۸ شهرداری اصفهان یکی از مبادی ورودی مسافران به شهر اصفهان است و مسافران نوروزی از خیابان‌های کاوه و امام خمینی (ره).و به‌نوعی از سمت شمال ایران به اصفهان وارد می‌شوند، بنابراین اقدامات لازم برای میزبانی از مسافران و میهمانان نوروزی انجام شده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر در منطقه ۸ شهرداری اصفهان تشریح کرد: در همین راستا آماده‌سازی منطقه به‌صورت گل آرایی، رنگ‌آمیزی، خط‌کشی معابر، اصلاح تابلوهای ترافیکی، همچنین نصب تابلوهای راهنمای مسافران در دستور کار شهرداری منطقه ۸ اصفهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین اکیپ‌های خودرویی با نصب تابلوی راهنمای مسافران در ورودی‌های سطح منطقه در حالت آماده‌باش کامل هستند و مهمانان اصفهان را راهنمایی می‌کنند.

باقری در خصوص پیش بینی‌های این ستاد در مواقع بحرانی گفت: برای موارد بحرانی همچون بارندگی‌ها که ممکن است تعداد مسافران از ظرفیت اسکان پیش بینی شده بیشتر شود، ورزشگاه‌هایی را آماده کردیم تا بتوانیم رضایتمندی مسافران نوروزی را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: تاکنون میزان رضایت‌مندی مسافران و میهمانان نوروزی در سطح قابل قبولی بوده است و همه عوامل شهرداری این منطقه به‌صورت ۲۴ ساعته آمادگی لازم را برای هرگونه همکاری و همراهی با مسافرانی دارند و پذیرای آن‌ها هستند.

کد خبر 739696

دیگر خبرها

  • عملکرد خوب اسکان اضطراری مسافران نوروزی در کرمانشاه
  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • سال‌های گذشته اسکان اضطراری یک میلیون نفر در بقاع متبرکه را تجربه کردیم
  • رفع اختلال ارجاع تماس‌های ۱۱۰ به سایر واحد‌های امدادی 
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی
  • آمادگی منطقه ۸ اصفهان برای اسکان اضطراری مسافران در شب‌های بارانی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا