Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: مصرف روزانه گاز در سطح استان از ۱۲.۵ به ۱۳.۵ میلیون مترمکعب افزایش یافت. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  در سنندج، با اشاره به کاهش دما و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی اظهار داشت: مصرف روزانه گاز استان کردستان به صورت متغیر از 12.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 تا 13.5  میلیون متر مکعب در این فصل رسیده است.

وی با بیان اینکه 85 تا 90 درصد از مصارف مردم در فصول سرد هوا مربوط به بخش خانگی و عمومی است, افزود: همه همکاران به‌دلیل موازنه منفی بیت مصرف و تولید در آماده باش کامل هستند چراکه رضایتمندی شهروندان و جلوگیری از قطعی و افت فشار گاز اولویت کاری ماست.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان خاطر نشان کرد: تا کنون مشکل و اختلالی از لحاظ تامین گاز مصرفی در سطح استان ایجاد نشده و خوشبختانه در کل مسیرها جریان گاز به شکل مناسب، مطلوب و پایدار جریان داشته و در صورت صرفه‌جویی مشترکان در مصرف گاز در آینده نیز مشکلی ابجاد نخواهد شد.

بیش از یک میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی مصرف شداحتمال افت فشار گاز به دلیل شکستن رکورد مصرف/ مردم صرفه‌جویی کنند

وی  از مشترکان خواست که ضمن صرفه‌جویی در مصرف گاز, نکات ایمنی از جمله استفاده از بسط و شلنگ مناسب را نیز رعایت کنند.

فعله‌گری با اشاره به سردی هوا و افزایش مصارف مشترکان, خطاب به مردم استان تصریح کرد: برای تامین گاز و جلوگیری از قطعی گاز در همه نقاط سراسر کشور، دمای خانه را بین 18 تا 22 درجه سانتی‌گراد بالای صفر نگه داشته و از پرده‌های ضخیم و لباس و پوشش مناسب استفاده کرده و دمای پکیج و شوفاژها بیشتر از 55 درجه لازم نیست.

انتهای پیام/484/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۱۰۷ میلیون لیتر بنزین با مصرف سی ان جی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان گفت: درسبد سوخت خودرو‌ها درسال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ میلیون متر مکعب گاز سی. ان. جی در استان توزیع شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ نه درصد کاهش یافت.
احمد نیا افزود: با مصرف سوخت پاک گاز طبیعی فشرده، درمصرف بیش از ۱۰۷ میلیون لیتر بنزین دراستان صرفه‌جویی شده و از تردد سه هزار و ۳۴۳ دستگاه نفتکش در جاده‌های خراسان شمالی جلوگیری شده است.
مجید ربانی رئیس سی. ان. جی منطقه خراسان شمالی گفت: میزان توزیع سی. ان. جی در استان با اشاره به فعالیت بدون وقفه ۲۹ باب جایگاه سی. ان. جی در منطقه درایام تعطیلات عید نوروز درپانزده روز اول سال ۱۴۰۳ میزان ۳ میلیون و ۶۳۹ هزار متر مکعب سوخت سی ان جی مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش مصرف گاز سی ان جی را در منطقه نشان می‌دهد.
وی گفت: شمار جایگاه‌های سی. ان. جی در خراسان شمالی ۲۹ باب است که از این تعداد ۹ باب ۲ منظوره و ۲۰ باب تک منظوره است.

دیگر خبرها

  • صرفه جویی سه میلیون متر مکعبی در مصرف آب‌های زیرزمینی اردبیل
  • صرفه‌جویی۴۶۰ هزار مترمکعبی مشترکان آب در آذربایجان‌غربی
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در سبد سوخت کردستانی ها
  • سه میلیون متر مکعب در مصرف آب‌های زیرزمینی استان اردبیل صرفه‌جویی شد
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در سبد سوخت استان کردستان
  • صرفه‌جویی ۴۶۰ هزار مترمکعبی مشترکان آب در آذربایجان‌غربی
  • مشترکان آب در آذربایجان‌غربی ۴۶۰ هزار مترمکعب صرفه‌جویی کردند
  • اعطای ۴۱۲ میلبون تومان پاداش صرفه جویی به مشترکین آب در آذربایجان غربی
  • صرفه جویی ۱۰۷ میلیون لیتر بنزین با مصرف سی ان جی در خراسان شمالی
  • آب را به اندازه مصرف کنید