Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با اشاره به تعیین زمان برگزاری مجمع ۷ هزار نفره این شورا اظهار داشت: دوشنبه هفته گذشته آمادگی برگزاری این مجمع وجود داشت  اما مذاکرات به جایی رسید که احساس شد نیاز داریم که نسبت به این موضوع تامل بیشتری کنیم و هر چند به تأخیر افتادن برگزاری این مجمع برای ما مشکل آفرین بود ولی احساس این بود که وحدت نیروهای انقلاب ارزش این تاخیر را دارد تا مذکرات به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد این مجمع روزدوشنبه (۷ بهمن) برگزار می‌شود، افزود: انتخابات تمام الکترونیک بوده و بازه‌ زمانی برگزاری آن ۲۴ ساعته است. البته در صورتی که افراد نتوانند در موعد مقرر رأی خود را در سامانه الکترونیکی اخذ رای ثبت کنند، شرایطی در نظر گرفته شده تا زمان اخذ رای تمدید شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تشریح علل تمدید فرآیند اخذ رای برای شرکت‌کننده در مجمع عمومی شورای ائتلاف، گفت: یکی از علل قرار دادن امکانی برای تمدید مهلت اخذ رای این است که به رأی دهندگان این امکان را داده شود تا با دقت رزومه کاندیداها را بررسی کنند. همچنین با توجه به اینکه باید ۷ هزار نفر برای رأی دادن به سایت مراجعه کنند با طولانی کردن روند انتخابات، زمان تقسیم می‌شود و افراد در زمان‌های مختلف می‌توانند به سایت مراجعه و رأی خود را ثبت کنند و این بابت از بروز مشکلی احتمالی برای سامانه جلوگیری می‌شود.

سروری تصریح کرد: تلاش ما این است که انتخابات در یک روز به اتمام برسد، اما برای ما دقت مهمتر از سرعت است، یعنی تلاش ما این است که نیروها با دقت و بررسی کافی به گزینه‌ها رأی دهند.

وی درباره علت به تاخیر افتادن زمان برگزاری مجمع ۷ هزار نفری، اظهار داشت: ما در حال مذاکره با برخی از گروه‌ها هستیم تا بتوانیم وحدت فراگیر را داشته باشیم تا نیروهای انقلاب چند لیست نشوند. بنابرین به دلیل اهمیت وحدت ما مجبور شدیم برگزاری این مجمع را به تأخیر بیندازیم.

۲۱۷۲۱۵

کد خبر 1345839

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است

ایسنا/ایلام دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس شورای اسلامی است.

«خدابخش داودی‌نصر» با حضور در ایسنا در خصوص انتخابات و نتیجه آن اظهار کرد: به لطف خدا و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان با حضور خوب مردم برگزار شد در حالی که رسانه‌های دشمن شیطنت می‌کردند و برخی تریبون‌های داخلی نیز با آن‌ها همسو شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حدود ۵۰ درصدی مردم کشور در این انتخابات نوید تشکیل مجلسی قوی را برای قانون‌گذاری و نظارت، داشت، امنیت انتخابات عالی بود و از طرفی حضور کاندیداها از طیف‌های مختلف، رقابت خوبی را در کشور ایجاد کرد و تکلیف ۲۴۵ نفر از منتخبان مردم مشخص شد که نتیجه بسیار خوبی بود.

دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام و دبیرجامعه اسلامی مهندسان استان ادامه داد: ارکان سیاسی در استان ایلام، این بار با رویکردی مناسب و متفاوت از دوره قبل، به انتخابات ورود کردند و شعبه وحدت نیروهای انقلاب استان و هم شعبه ائتلاف نیروهای انقلاب استان سه نفر را در استان به مردم معرفی کردند، نتیجه انتخابات در استان زیبا بود و هر سه منتخب از اردوگاه اصولگرایان هستند.

داودی‌نصر افزود: منتخبان مردم در استان بر سر بحث توسعه استان اشتراک تئوریک و فکری دارند.

وی عنوان کرد: ما در شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی بنا داریم برای تشکیل فراکسیون وحدت گام برداریم و تا کنون اعضای این فراکسیون از بین منتخبان مردم در کشور به عدد خوبی رسیده است، هدف از تشکیل این فراکسیون پیگیری برنامه‌های مطلوب کشور و استان‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان نامدار زیر سقف الار مجلل | تصویر
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • دشمن در رسیدن به اهدافش در یمن شکست خورد/ همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهیم
  • جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با لیستی مستقل در دور دوم انتخابات مجلس شرکت خواهد کرد