Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بیان کرد که اگر هواداران خوب کمک کنند نیاز مالی ما در 5-6 ماه برطرف می‌شود.

طرفداری- محمد حسن انصاری فرد با داشتن یکسری برنامه اقتصادی به دنبال حل مشکلات مالی پرسپولیس است. محمدحسن انصاری‌فرد در مراسم رونمایی از طرح‌های اقتصادی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: کسر درآمدها از 80 به 20 شروع می شود و اگر هواداران خوب کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نیاز مالی ما در 5-6 ماه برطرف می‌شود.

به گزارش فارس،‌ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم رونمایی طرح‌های اقتصادی این باشگاه عنوان کرد:

باید بگویم که بحث اسپانسر نیست و کارگزار است و تعریف اسپانسر فرق می‌کند. ما 7.5 میلیارد تومان از درآمدهای پلکانی خواهیم داشت که روی آن توافق می‌کنیم.

وی افزود:

کسر پرداخت نداریم و مشارکت داریم که طبق جدول آن را تقسیم می‌کنیم. اگر هواداران و رسانه‌ها یاری کنند مشکلات اقتصادی باشگاه برطرف می‌شود. ما از کارگزار انتظار داریم که سالانه 150 میلیارد درآمد داشته باشیم. قرارداد ما سه ساله است بعلاوه پورسانت آن که تمدید می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار می‌شود

ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار و در نتیجه تقویت اقتصاد مقاومتی در این کلان‌شهر می‌شود.

جعفر قادری امروز، ۹ فروردین با حضور در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از نزدیک در جریان اقدامات مختلف و برنامه های پیش رو این سازمان قرار گرفت و از عملکرد فرهنگی شهرداری شیراز در بهار طبیعت و قرآن تقدیر کرد.

وی که حوزه گردشگری در مدیریت شهری را دارای اهمیت بسزایی می‌داند، گفت: برای تبدیل گردشگری به موتور محرکه و محور پیشرفت کلان‌شهر شیراز، به هم‌افزایی همه ظرفیت‌ها نیاز است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این راستا با تأکید بر تقویت گردشگری و به تبع آن اقتصاد، گفت: تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار و در نتیجه تقویت اقتصاد مقاومتی در این کلان‌شهر می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، همچنین بر تقویت و گسترش گردشگری در ابعاد مختلف تأکید و آمادگی خود را در زمینه گسترش زیرساخت‌های گردشگری اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار می‌شود
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک آبی و قرمز!
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین
  • هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم