Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر همتی گفت: روند بازسازی مناطق سیل زده و جبران خسارت‌های سیل در شرق هرمزگان با تلاش گسترده همه دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «فریدون همتی» استاندار هرمزگان پس از بازدید از مناطق سیل زده شرق استان هرمزگان، عنوان کرد: در پی وقوع سیل گسترده در این منطقه، همه دستگاه ها از جمله سپاه، ارتش، هلال احمر، دستگاه‌های خدمات‌رسان در زمینه آب و برق، راه، بنیاد مسکن و بهداشت و درمان در این مناطق حضور یافتند و با ارائه خدمات سریع و به موقع، شرایط مدیریت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روند ارائه خدمات توسط این دستگاه‌ها به مردم در این مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد و در کنار آن ارزیابی میزان خسارت های سیل نیز صورت گرفته که طبق برآورد انجام شده، خسارت سیل اخیر در هرمزگان بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان می باشد.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین برنامه ریزی و ارزیابی برای آغاز بازسازی مناطق سیل زده شرق هرمزگان در حال انجام است و این کار به سرعت طی ۱۰ روز آینده آغاز می‌شود.

همتی تصریح کرد: برای بازسازی مناطق سیل‌زده اقداماتی همچون احداث سیل بندهای جدید، بازسازی اماکن و مناطق خسارت‌دیده، جابجایی برخی از روستاها در صورت لزوم و به علت قرار داشتن در مسیر سیلاب، جبران خسارت ها در بخش کشاورزی و دیگر بخش ها به موازات یکدیگر انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از صبر و تلاش و همراهی بسیار خوب مردم این مناطق تشکر و قدردانی می نمایم و روند بازسازی نیز با تلاش گسترده همه دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد شد.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فهما نماز جمعه فهما خبرگزاری شبستان فریدون همتی مناطق سیل زده بازسازی استاندار خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان

در پی بارش‌های سیل‌آسا در استان یزد در بسیاری از شهرستان‌ها و نقاط استان سیل جاری شد، به زیرساخت‌های جاده‌ای استان خسارت زد و شش محور استان نیز مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، باران‌های سیل‌آسای روز و شب گذشته در بیشتر مناطق استان یزد، سبب بروز سیل در بیشتر مناطق شده و سبب مسدودی راه‌ها و خسارت به زیرساخت‌ها شده است؛ این بارش‌های رگباری هم‌اکنون در شهر یزد و بسیار از مناطق استان در حال وقوع است.

هواشناسی استان یزد از تداوم بارش‌ها تا فردا خبر داد و اعلام کرد که تاکنون بیشترین میزان بارش مربوط به تفت با ۶۴ و ۷ دهم میلیمتر بارش بوده است و مناطق شرقی استان شامل شهرستان‌های بافق، بهاباد و قسمت شرقی اردکان بارش‌های شدیدتری را تجربه می‌کنند.

جاری شدن سیل در جاده خضرآباد استان یزد سیل روستای هامانه دهستان کذاب جاری شدن سیل در محدوده پروژه باند دوم یزد طبس

کد خبر 747477

دیگر خبرها

  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران نکرد
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان
  • هشدار جوی سطح نارنجی در هرمزگان صادر شد
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس