Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@21:33:34 GMT

آینده شهرک صنعتی ماهدشت روشن است

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۷۰۸۳

آینده شهرک صنعتی ماهدشت روشن است

«رامین ربیعی» روز شنبه پنجم بهمن پس از بازدید از پروژه های عمرانی شهرک صنعتی ماهدشت در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعطای مجوز به شهرک صنعتی ماهدشت توسط وزیر صمت در بهمن ماه سال گذشته که با پیگیری های استاندار، نمایندگان مجلس و این سازمان به ثمر رسید؛ گام بلندی در راستای حمایت از تولید در این شهرک برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، ربیعی تصریح کرد: اینک که زیرساخت های شهرک با تلاش مدیر عامل آن پیشرفت خوبی داشته؛ لازم است تمامی دست اندرکاران شهرک بدون توجه به حواشی با تمام قدرت در راستای خدمت رسانی به صنعتگران کوشش کرده و از همدلی و سختکوشی به هیچوجه غفلت ننمایند.

رئیس سازمان صمت استان البرز ضمن تقدیر از فعالیت های مطلوب شهرک در راستای ایجاد زیرساخت ها اظهار داشت: لازم است مدیرعامل و هیات مدیره شهرک منبعد نیز با جدیت، اتحاد و دلسوزی این پروژه ها را ادامه داده و به سرانجام برسانند.

این مسئول ادامه داد: وجود زیرساخت های به روز و کارآمد، تاثیر به سزایی در جذب سرمایه گذار و رونق شهرک خواهد داشت لذا لازم است همگی در شهرک بر این اساس، گام بردارند.

مدیر عامل شهرک صنعتی ماهدشت نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکردی کوتاه از اقدامات انجام شده در شهرک گفت: تاکنون حدود شش هزار متر جدول گذاری در خیابان اصلی، جاگذاری یک کیلومتر لوله فاضلاب در عمق پنج متری، ارتقا سیستم مخابراتی به همراه جابجایی یک کیلومتر کابل مخابرات، طراحی سیستم فاضلاب و اجرایی کردن بخشی از آن انجام شده و به جد پیگیر اتمام آن هستیم.

میثم نیک نژادی افزود: در صورت به سرانجام رسیدن پروژه های عمرانی شهرک آینده بسیار روشنی در انتظار این شهرک خواهد بود و تاکنون نیز سرمایه گزاران متعددی به شهرک مراجعه کرده و برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی ماهدشت ابراز تمایل کرده اند.

وی تصریح کرد: تاکنون جلسات متعددی با صنعتگران شهرک برگزار کرده ایم که مشکلات این عزیزان توسط ما احصا شده و در راستای حل آن علاوه بر تشکیل کارگروههای تخصصی توسط صاحبان صنایع، از طریق دستگاه‌های ذیربط، پیگیر رفع مشکلات مزبور هستیم که البته سازمان صمت و استانداری نیز در این راستا همکاری های سازنده ای داشته اند.

در این بازدید از چهار واحد شاخص شهرک صنعتی ماهدشت نیز بازدید به عمل آمد و این واحدهای نیز مشکلات خود را مطرح نموده و مقرر گردید که حل این مشکلات با قید فوریت در دستور کار قرار گیرد.

46

کد خبر 1345806

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحسن البرزی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در این راستا در شهرستان باوی برنامه‌هایی در دستور کار است.

وی ادامه داد: احداث شهرک صنعتی رامین در شهر رامین و شهرک صنعتی دارویی در دستور کار است که در مراحل انعقاد تفاهم نامه هستند.

البرزی افزود: همچنین احداث شهر پوشاک در شهرستان در دستور کار است و در حال استعلام ملک موردنظر هستیم.

فرماندار باوی با اشاره به راه‌اندازی چندین شهرک صنعتی در این شهر گفت: راه‌اندازی این شهرک‌های صنعتی خود به خود باعث مشارکت مردم در اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود.

البرزی خبر داد: همچنین برای احداث فازهای ۷ و ۸ نیروگاه رامین، مکاتبات لازم با نهاد ریاست جمهوری انجام شده است که در صورت عملی شدن این فازها، شاهد اشتغالزایی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی نیز جهاد کشاورزی وام‌های اشتغالزایی را ارائه می‌دهد و کشاورزان شهرستان باوی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

البرزی عنوان کرد: طرح زراعت چوب مورد تاکید و در دستور کار دولت است. در این زمینه کارهای بسیار خوبی انجام و بیش از ۲۰۰ هزار نهال در شهر باوی کاشته شده است که این امر می‌تواند اشتغالزایی بسیار خوبی در منطقه داشته باشد.

کد خبر 6086692

دیگر خبرها

  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود
  • اتیسم؛ حرکت به سوی شکوفایی
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل