Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: امید واهی نمی دهم چرا که هنوز ۱۳ بازی پیش رو داریم و اختلاف مان با دو تیم بالاتر فقط دو امتیاز است؛ پس هنوز می توانیم بهتر از این باشیم

"مجید جلالی" شامگاه شنبه پنجم بهمن ماه در نشست خبری پس از تساوی با سایپا افزود: اگر حتی به اندازه یک درصد فکر می کردم که گل گهر نتواند در لیگ برتر باقی بماند، اعتبار خودم را خرج این تیم نمی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای این بازی تاسف می خورم برای اینکه بازی که جلو بودیم و موقعیتی به حریف ندادیم را با برخی بی تجربگی ها به گل تساوی تبدیل کرد. دروازه بان تیم توپ را با دست خود در نزدیکی دروازه خودمان به اوت می اندازد و از همان اوت گل را می خوریم.

جلالی از داوری بازی امروز هم انتقاد کرد و گفت: موقعیت دقیقه ۶۳ بازی با وجود نزدیکی داور به موقعیت اما پنالتی قطعی برای تیم‌مان گرفته نشد و این بی عدالتی در چنین شرایطی برای تیم گل گهر گران است. از آقای حیدری که جزو داوران خوب لیگ برتر است انتظار چنین چشم پوشی هایی را نداشتم. از زمانی که به گل گهر پیوستم این پنجمین پنالتی است که در بازی های لیگ برتر برای تیم گل گهر گرفته نمی شود.

سرمربی تیم گل گهر اظهار کرد: هواداران امروز خوب تشویق و همراهی کردند. امیدوارم با برد در بازی های آینده به این خوبی آنها پاسخ خوبی بدهیم.

مسابقه گل گهر سیرجان و سایپا از سری بازی های لیگ برتر فوتبال کشور امروز در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان با نتیجه یک بر یک برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان استانی ورزشی مجيد جلالي ليگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی که در تمام مسابقات این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب الشمال حضور داشته و عملکرد موثری در خط میانی ارائه کرده، امشب هم جزو 11 نفر اصلی در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل السد قرار گرفت که برخلاف همیشه نتوانست بازی را به پایان برساند.

هافبک ایرانی الشمال که در فصل جاری لیگ ستارگان دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، انگیزه زیادی داشت تا در دیدار امشب مقابل السدی که محمدامین حزباوی را در خط دفاعی می‌دید، درخشان ظاهر شود ولی سرنوشت متفاوتی در انتظارش بود.

تیم فوتبال الشمال در حالی از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه البیت مقابل السد قرار گرفته که یاران حزباوی در تلاش برای کسب پیروزی و قطعی کردن قهرمانی در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل بودند و امید ابراهیمی نیز با اخراج خود مقدمات این اتفاق را فراهم ساخت.

السد خیلی زود به خواسته‌اش در زمین الشمال رسید و توانست دو گل توسط حسن الهیدوس و گونزالو پلاتا به ثمر رساند، اما قبل از اینکه نیمه اول به پایان برسد، امید ابراهیمی با اتفاق شوکه کننده‌ای مواجه شد.

هافبک ایرانی الشمال در دقیقه 36 قصد توپ‌گیری پشت محوطه جریمه السد را داشت، اما با کف پای راست روی استوک بوعلام خوخی فرود آمد تا محمد القادری، داور مسابقه کارت زرد نشان بدهد ولی چهار دقیقه بعد و با بازبینی ویدئویی صحنه، رنگ کارت را تغییر داد و در تصمیمی سختگیرانه، امید ابراهیمی را اخراج کرد.

ابراهیمی ابتدا کارت زرد گرفت، اما داور پس از لحظاتی رنگ کارت را تغییر داد

امید ابراهیمی که در سالیان اخیر فقط یک بار در پیراهن الوکره کارت قرمز گرفته بود، امشب هم با اتفاق تلخی مواجه شد و در حالی که تیمش برای کم کردن فاصله گل‌ها تلاش می‌کرد، اخراج شد تا پویا اسبقی چالش جدی با 10 نفره شدن تیمش داشته باشد.

نیمه اول این بازی با شکست 2 بر صفر الشمال به پایان رسید، اما در نیمه دوم هم که هر دو تیم یک اخراجی دادند، السد در نهایت به برتری چهار بر صفر دست یافت تا جام قهرمانی به حزباوی و تیمش برسد.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد