Web Analytics Made Easy - Statcounter

این برنامه در ادامه بازدیدهای هفتگی استاندار قزوین از ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان صورت گرفت.

جمالی پور در این بازدید سرزده ضمن آگاهی از نحوه خدمات رسانی این شرکت به شهروندان، از بخش‌های مختلف آن بازدید به عمل آورد.

نشست صمیمی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان و آگاهی از وضعیت و مطالبات از دیگر برنامه‌های استاندار در این بازدید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان قزوین ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد که مدیریت آنها بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین است.

این شرکت طی سال‌های اخیر با جذب و ساماندهی سرمایه گذاران به این شهرکها نقش موثری در اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی استان و کشور ایفا کرده است.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران استان قزوین استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران استان قزوین استانداری قزوین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران استان قزوین استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی دوشنبه ۳ اردیبهشت طی سفر سرزده خود به شهرستان درگز از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین وضعیت این طرح کلان قرار گرفت.

بازدید از سد درونگر، بازدید از بند انحرافی و تونل زنگلانلو، بازدید از رودخانه‌های ایده لیک و لائین، بازدید از کارگاه احداث تونل مکانیزه سامانه انتقال آب از منابع آب مرزی و بازدید از کارخانه سگمنت و پورتال خروجی تونل؛ بخشی از برنامه‌های نماینده عالی دولت طی این سفر سرزده بود.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • تقویت زیرساخت‌های انرژی شهرک‌های صنعتی در دستور کار