Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

الحشد الشعبی سال گذشته عملیات امنیتی خود برای تأمین امنیت صحرای غربی استان «الأنبار» واقع در غرب این کشور آغاز کرده است و این عملیات همچنان ادامه دارد.

به نوشته پایگاه خبری «السومریه نیوز»، نیروهای الحشد امروز (شنبه) در ادامه عملیات پاکسازی صحرای غربی استان الانبار در مرحله پساداعش، پاکسازی جاده‌ای مهم در غرب این استان را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان الحشد الشعبی در بیانیه‌ای گفت که تیپ ۱۷ آن موفق شده با وجود شرایط بد آب ‌و هوایی، کنترل اوضاع جاده «الرطبه- عکاشات» را در دست خود بگیرد.

در این بیانیه آمده که «تهدیدات عناصر تروریستی داعش همچنان ادامه دارد، اما هوشیاری رزمندگان الحشد مانع اجرای طرح‌های تروریستی آنها شده است».

مناطق مختلف عراق سال ۲۰۱۷ از لوث وجود داعش پاکسازی شدند، اما داعشی‌ها در مناطق صحرایی غرب الانبار به دلیل فقدان امنیت لازم، حضوری پراکنده دارند.

پاکسازی این جاده مهم روی تحرکات یگان‎های نظامی و پیشروی نیروهای عراقی تاثیر گذار خواهد بود، به خصوص اینکه در روستاهای عکاشات، هسته‌های پنهان داعش کماکان مستقر هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حشد الشعبی الانبار تظاهرات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت روسیه: اوکراین در حمله تروریستی مسکو دست دارد

دبیر شورای امنیت روسیه امروز (سه ‌شنبه) گفت که اوکراین در حمله تروریستی مرگبار به سالن کنسرت کروکوس در نزدیکی مسکو دست دارد.

به گزارش ایسنا، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت روسیه در پاسخ به اینکه آیا اوکراین یا داعش مسئول این حمله هستند که ۱۳۷ کشته برجای گذاشت، گفت «البته که اوکراین است».

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حمله تروریستی و تیراندازی‌های مرگبار روز جمعه در سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو به کشته شدن ۱۳۷ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه هم گفت او همچنان اوکراین را مظنون هم‌دستی در حملات تروریستی اخیر در روسیه می‌داند اما در حال حاضر به دنبال پیدا کسی است که دستور این کار را داده است.

او گفت آمریکا و متحدان در تلاش برای حفاظت از گروه‌های نیابتی خود در اوکراین بوده و می‌گویند که کی‌یف هیچ نقشی در این حملات تروریستی نداشته و داعش مسئول این حملات است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • لحظات عملیات کماندویی دستگیری 147 مظنون داعش
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • شورای امنیت روسیه: اوکراین در حمله تروریستی مسکو دست دارد
  • برقراری تردد در همه جاده های استان گلستان/پل بایلر پاکسازی شد