Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محسن اسماعیلی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته است: «آتش زدن کتاب پزشکی هاریسون و انتشار وسیع تصویر آن را نباید ساده انگاشت و فقط به جهالت و حماقت یک مدعی فروکاست؛ خصوصا در این زمان. هیچ نادان فرومایه‌ای نمی توانست بهتر از این به بدنام سازی ایران عزیز و ترویج اسلام هراسی و بردن رونق مسلمانی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محسن اسماعیلی آتش زدن کتاب هاریسون مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک روحانی در ماهشهر و ادامه واکنش‌ها

به گزارش تابناک، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی قتل مرحوم «حجت الاسلام و المسلمین حمزه اکرمی» استاد حوزه علمیه ماهشهر پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تاسف بار و دلخراش قتل استاد توانمند و متعهد حوزه علمیه ماهشهر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حمزه اکرمی موجب تألم و تاثر گردید.

این ضایعه مولمه را به بازماندگان و وابستگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و از رب جل و علا برای آن فقید سعید علو درجات مسئلت دارم.

از نهادهای مسوول خواستارم در مجازات عاملین این جنایت با دقت و سرعت اقدام کنند و این مفسدان را بر مبنای شرع و قانون به سزای عملشان برسانند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • (ویدیو) مصطفی معین: از انتخابات مجلس هفتم دیگر رای نداده‌ام جز یک بار به روحانی
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • فوری؛ احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد/ حقوق کارگران چه عددی باشد، بهتر است؟
  • سبط اکبر(ع) را بهتر بشناسید
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!
  • اندرسون: زمین‌های ازبکستان بسیار بهتر از ایران هستند
  • بهشتی، عضو مجلس خبرگان: به اختلافات جناحی مبتلا هستیم/ مردم عادی که مشکلی ندارند، مشکل جناح‌های سیاسی هستند/ اگر مجلس آینده انقلابی باشد، همه چیز درست می‌شود/ انقلابی بودن یعنی به تمام محورهای قانون اساسی پایبند باشند
  • قتل یک روحانی در ماهشهر و ادامه واکنش‌ها
  • پیام تسلیت نماینده مجلس خبرگان برای قتل استاد حوزه علمیه ماهشهر