Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بازی که از هفته ششم رقابت‌های فوتبال دسته سه کشور، شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، هر ۲ تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

برقی‌ها که از پنج بازی گذشته خود صاحب پنج پیروزی شده بودند به نظر می‌رسید برابر تیم استقلال شوش خوزستان که در قعر جدول قرار دارد به راحتی بتوانند به بُردهای خود ادامه دهند اما شاگردان جمشید غدیری سرمربی تیم برق، بازی را دست کم گرفتند و در نهایت منجر به مساوی بدون گل شد تا برقی‌ها قدر این گونه بازی‌ها را بیشتر بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم استقلال شوش خوزستان، با دفاع کردن چند لایه و اتلاف وقت، هدفشان این بود که حداقل به یک امتیاز دست یابند و در نهایت موفق شدند با دست پُر شیراز را ترک کنند.

برقی‌ها در این بازی، فرصت های زیادی را از دست دادند و ۲ گل این تیم هم از سوی داور مردود اعلام شد و روی هم رفته نارنجی پوشان شیرازی، روز پُر فروغی پشت سر نگذاشتند.

توقف بازی در نیمه دوم و رفتن دروازه‌بان به سرویس بهداشتی

در حالی که ۴۹ دقیقه از بازی گذشته بود بر اثر برخورد توپ به شکم دروازه‌بان تیم استقلال شوش خوزستان، بازی از سوی داور متوقف شد اما بازیکن استقلال تقاضای رفتن به سرویس بهداشتی کرد و بازی نیز به مدت ۱۰ دقیقه متوقف شد که تا به حال این اتفاق در فوتبال کم دیده شده است.

با این حال پس از بازگشت دروازه‌بان، بازی دو باره آغاز شد و برقی‌ها در ادامه هر چه تلاش کردند نتوانستند دروازه تیم حریف خود را باز کنند، سرانجام این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و برقی ها ۲ امتیاز حساس خانگی را از دست دادند.

داور نمی تواند اجازه خروج بازیکن را از زمین بدهد

داور ملی و پیشکسوت داوران استان فارس در مورد اتفاقی که برای دروازه‌بان تیم استقلال شوش خوزستان رخ داد در گفت و گو با ایرنا افزود: داور بازی اجازه ندارد دروازه‌بانی را که مصدوم شده است به بیرون زمین هدایت کند مگر به تشخیص پزشک.

مهدی جعفری ادامه داد: در صورت مصدوم شدن دروازه‌بان، باید بازی متوقف شود و پزشک به مداوای او بپردازد و اگر نتوانست به بازی ادامه دهد آنگاه دروازه‌بان ذخیره وارد زمین خواهد شد و  بازی ادامه می یابد.

وی تاکید کرد: اینکه دروازه‌بان بخواهد بدون اجازه پزشک به سرویس بهداشتی برود سپس به بازی برگردد امری است که تا به حال اتفاق نیفتاده است.

با پایان یافتن هفته ششم در گروه سوم این رقابت‌ها، تیم برق شیراز با ۱۶ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند.

در مسابقه‌های فوتبال دسته سوم کشور، ۳۰ تیم در سه گروه حضور دارند و پس از پایان این رقابت‌ها تیم‌های نخست جدول رده بندی جواز صعود به لیگ دسته دوم را کسب خواهند کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان فارس استقلال بازی برق فوتبال قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی بعد از اتفاقاتی که در اراک برایش رخ داد ، دفاعیه خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد و امروز از سوی کمیته انضباطی با محکومیت مواجه شد. کمیته انضباطی در حکم خود رای به یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی 30 میلیون تومانی برای سیدحسین حسینی داده است.

به نقل از ورزش سه ساعتی بعد از حکم صادر شده علیه کاپیتان استقلال ، حسینی در تمرین تیمش حضور یافت و بی‌توجه به حاشیه‌های پیش آمده کارش را جلو برد.

حسینی که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته نقش موثری را در موفقیت‌های استقلال ثبت کند، با تجربه بالایی که دارد بی‌شک اسیر حواشی نمی‌شود و این مساله را در تمرین امروز نشان داد.

کاپیتان استقلال همچون روزهای گذشته با روحیه بالا و شرایط جسمانی و روانی مناسب در تمرین حضور یافت و کارش را جلو برد. او در عکسی که همراه با دو گلر دیگر استقلال و بهزاد غلامپور گرفت هم با لبخندی خاص نشان داد که شرایط مناسبی دارد.

حسینی در فصل جاری تاکنون در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در جدول بهترین دروازه‌بان های لیگ برتر رکورددار و صدرنشین است. او حالا امیدوار است در بازی هفته بیست و چهارم مقابل شمس‌آذر هم بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا پانزدهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896498

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • کاظمی داور استقلال شد/مومنی داور میهمانی پرسپولیس در آبادان
  • داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد
  • نحوه تعویض و نصب بی دردسر دستگیره در اتاق و سرویس بهداشتی (فیلم)
  • داور دربی اصفهان اعلام شد