Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@22:48:25 GMT

فیلم/ گل اول استقلال به الکویت توسط دیاباته

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۷۳۲۳

‍‍‍‍‍‍

شیخ دیاباته با سماجت توانست گل اول استقلال را دقیقه ۲۷ وارد دروازه الکویت کند.

دریافت 10 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا الکویت استقلال لیگ قهرمانان آسیا فیلم ورزشی شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟

استقلال برای حفظ صدرنشینی، شگفتی‌ساز لیگ برتر بیست و سوم را پیش رو دارد...

طرفداری | تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی از شمس آذر پذیرایی می‌کند.

تنها تقابل تاریخ دو تیم به بازی رفت نیم‌فصل اول لیگ برتر بیست و سوم برمی‌گردد؛ جایی که تیم تازه صعود کرده شمس آذر موفق شد استقلال را متوقف کند. شاگردان سعید دقیقی یکی از شگفتی‌سازان فصل جاری کنار ملوان بوده‌اند. شمس آذر در حال حاضر بالاتر از تیم‌هایی مانند ذوب آهن و فولاد خوزستان در رتبه هفتم جدول قرار دارد. از سوی دیگر استقلال برای حفظ صدرنشینی فقط و فقط به پیروزی فکر می‌کند، چرا که پرسپولیس رقیب سنتی را در یک امتیازی خود می‌بیند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: استقلال - شمس آذر

تاریخ و ساعت برگزاری: جمعه 31 فروردین 1403؛ ساعت 18:00

ورزشگاه: آزادی تهران

داور: وحید کاظمی | کمک ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور و عبدالنبی پورخلف | ناظر: حسن کامرانی فر

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها