Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@20:03:04 GMT

صادقی: سایپا در نیم فصل دوم باتجربه‌تر شده است

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۷۳۳۳

صادقی: سایپا در نیم فصل دوم باتجربه‌تر شده است

ایسنا/کرمان سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا نسبت به نیم فصل اول با ورود بازیکنان جدید، با تجربه‌تر شده است.

"ابراهیم صادقی" در نشست خبری پس از بازی با گل گهر سیرجان افزود: تعداد بالایی از بازیکنان تیم امید داشتیم که پس از خوردن گل به سختی بازی را جمع می کردند اما تیم در نیم فصل دوم باتجربه تر شده و این خلاء پر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز در نیمه دوم بازی  مستقیمی داشتیم تا توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. دو گل دیگر را زدیم که قبول نشد؛ اما بایستی بررسی شود که امیدوارم در این مساله ضرر نکرده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: تیم گل گهر سیرجان تیم خوبی و مردمان سیرجان مهمان نوازند. امیدوارم گل گهر با این بازیکنان خوب، مربی باتجربه و زیرساخت های مناسب که دارد، در لیگ برتر باقی بماند.

به گزارش ایسنا مسابقه گل گهر سیرجان و سایپا از سری بازی های لیگ برتر فوتبال کشور امروز در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان با نتیجه یک بر یک برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال سايپا ابراهیم صادقی ليگ برتر فوتبال ایران اخبار ورزشی کرمان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد درباره ماجراهای رخ‌داده در دیدار این تیم با سایپا گفتگو کرد.

طرفداری | حسین خبیری گفت:

سال‌هاست داریم با همه‌چیز و همه‌کس می‌جنگیم تا بانوان در استادیوم‌ها حضور داشته باشند. وظیفه همه ارکان فوتبال است که از این ماجرا حمایت کنند.

وی ادامه داد:

در مسابقه با سایپا هواداران ما طبق پروتکل و آن‌چه که تیم میزبان تعیین کرده بود روی سکوها نشستند و خیبر را تشویق کردند، اما کادرفنی حریف درست بعد از زدن گل به این نتیجه رسید که بانوان هوادار ما جای خوب ننشسته‌اند!

خبیری اضافه کرد:

من سال‌هاست در فوتبال حضور دارم، آدم دیروز و امروز نیستم. تمام اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج را به چشم خودم دیدم و قاطعانه می‌گویم اگر یک نفر با حضور بانوان در ورزشگاه مخالف باشد، آن یک نفر حتماً آقای سرآسیایی است.

او با بیان اینکه بازی پس از گل اول وارد تشنج و مسائل غیرفوتبالی شد، گفت:

هیچ‌چیزی در دنیا ارزش ندارد که به بانوان یا هر قشر دیگری از جامعه بی‌حرمتی شود. مخصوصاً فوتبالی که نتیجه‌اش مشخص است؛ خیبر صعود می‌کند و سایپا باید برای سال‌های آینده تلاش کند.

او توضیح داد:

مجموعه باشگاه خیبر، پاسخ این بی‌احترامی به هواداران و بانوان طرفدار خود را با صعود و قهرمانی به آن‌ها خواهد داد و حتماً از ایشان دلجویی می‌کنیم. اما از باشگاه سایپا توقع برخورد بهتری را داشتیم. به کادرفنی جوان سایپا توصیه می‌کنم راه دیگری برای رشد و پیشرفت انتخاب کنند.

خبیری اضافه کرد:

بالاخره فوتبال یک سرش برد است، یا باخت یا مساوی. ما با همین باخت هم هنوز صدر جدولیم و شانس مسلم قهرمانی و صعود، سایپا هم انشالله باید برای سال‌های آینده تلاش کند که در لیگ برتر به ما برسد و دوباره یکدیگر را در سطح بالاتری ملاقات کنیم.

مدیرعامل باشگاه خیبر در پایان توضیح داد:

تمام اتفاقاتی که در ورزشگاه انقلاب کرج رخ داد را بر این مبنا می‌گذاریم که باشگاه محترم سایپا با هوادار غریبه است و نحوه برخورد با آن‌ها را درست نمی‌داند. این ماجرا برای ما هضم شده نیست، چون هر هفته چه ببریم چه ببازیم مردم شریف لرتبار پشت تیم هستند تا باهم جشن صعود را برگزار کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است