Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:10:03 GMT

پیروزی استقلال مقابل الکویت در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۷۳۹۳

پیروزی استقلال مقابل الکویت در نیمه نخست

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا امروز شنبه تیم استقلال ایران در دبی به مصاف الکویت کویت رفت که نیمه نخست این بازی با یک گل به سود نماینده ایران به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۱۷:۵۰ در ورزشگاه آل مکتوم آغاز شد، شیخ دیاباته (۲۷) برای استقلال گلزنی کرد.

استقلال باوجود مشکلاتی که در روزهای گذشته با آن دست به گریبان بود، مسابقه را بهتر از حریفش آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم با اتکا به سرعت مهدی قائدی و قدرت سرزنی شیخ دیاباته بارها خط دفاعی الکویت را آزار داد.

دیاباته در دقیقه ۲۷ در حالی موفق به گلزنی شد که توسط دو مدافع الکویت تعقیب می شد اما ضربه آرام و دقیق او وارد دروازه الکویت شد. استقلال بعد از این گل بازهم فرصت گلزنی داشت. در دقیقه ۳۹ ضربه سر دیاباته در حالی که می توانست دروازه حریف را باز کند توسط مدافعان این تیم مهار شد تا بازی با همان یک گل در نیمه نخست تمام شود.

کد خبر 4834979

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم الکویت لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال امید ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی کشتی فرنگی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دانیله دروسی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا و در ورزشگاه المپیکو مقابل بولونیای رده چهارمی با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: ما نسبت به اندازه بازی‌های قبلی‌مان درخشان ظاهر نشدیم، اما با این وجود تیم خیلی خوب بازی کرد. ما در برخی بازی‌ها که حریف‌مان شوت‌های بیشتری نسبت به ما زده بود، به برتری رسیده‌ایم، اما در این بازی اوضاع در نهایت اینطور پیش رفت. بولونیا با شایستگی به پیروزی رسید. بازی متعادلی بود به خصوص در نیمه اول. ما کمی عصبی بودیم و بعد از دریافت آن کارت‌های زرد، رویه بازی‌مان را تغییر دادیم. ما اوضاع را اشتباه مدیریت کردیم، اما به این دلیل شکست نخوردیم.

به گزارش تسنیم، سرمربی رُم همچنین در خصوص عدم استفاده از مهاجم ایرانی‌اش در ترکیب اصلی تیمش، کسی که در دقیقه 52 به جای تامی آبراهام به بازی آمد و سه دقیقه بعد از ورودش به میدان تنها گل جالوروسی در این بازی را به ثمر رساند، اظهار داشت: تامی بازی خوبی انجام داد. آزمون به تازگی از مصدومیت برگشته و فایده‌ای نداشت که بلافاصله او را در ترکیب اصلی قرار دهیم. خوشحالم که سردار گلزنی کرد چون او بازیکن مهمی برای ما است. او به اندازه تامی آبراهام برای ما مفید خواهد بود.

آزمون 29 ساله رُم در تاریخ دوم فروردین و در جریان برتری 5 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 دچار مصدومیتی از ناحیه عضله خم‌کننده شد و در حدود یک ماه به دور از میادین بود. او در بازی پنجشنبه رُم مقابل میلان در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که با برتری 2 بر یک و در نهایت صعود این تیم به مرحله بعد همراه شد؛ به ترکیب جالوروسی بازگشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

دروسی در پایان خاطرنشان کرد: ما با ناامیدی اینجا را ترک می‌کنیم، اما شکست نخورده‌ایم چون هنوز فصل طولانی است. ما مقابل تنها تیم شکست‌ناپذیر جهان (بایرلورکوزن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا) بازی خواهیم داشت، اما نسبت به آن مثبت فکر می‌کنیم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898564

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی