Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمدالله خواهش نیک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از اعلام طرح الحاق یک ماده به قانون مشمولان استخدام نهضت سوادآموزی مبنی بر دارندگان سوابق بین سال های ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۲ این تعداد آموزشیار کهگیلویه و بویراحمد مشمول آن  شدند.

وی افزود: مشمولان این طرح افرادی هستند که در فاصله زمانی اعلام شده در ۲ سال متوالی یا ۲ دوره بیش از ۲ نفر را زیر پوشش سوادآموزی قرار داده یا با یک دوره فعالیت در این فاصله در سال های اخیر با نهضت سوادآموزی همکاری داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از این آموزشیاران استان به عنوان مشمول طرح در سامانه سوادآموزی اعلام شده و تعدادی نیز مدارک و مستندات لازم را در قالب پرونده ارائه دادند.

خواهش نیک عنوان کرد: این مدارک و مستندات در کمیسیون های شهرستانی و استانی بررسی و پس از تأیید به سازمان نهضت سوادآموزی کشور ارسال شد.

وی ابراز داشت: در مرحله نخست با حضور کارشناسان وزارت آموزش و پرورش و سازمان نهضت سوادآموزی کشور ۲۲۷ فقره پرونده و در ۲ مرحله بعد نیز با انتقال پرونده ها به تهران به ترتیب ۱۰۷ و ۱۵۳ فقره پرونده تأیید نهایی شد.

خواهش نیک گفت: باقیمانده پرونده ها شامل مشمولانی است که تا قبل از برگزاری آزمون استخدامی مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالای خود را ارائه دهند و به زودی نیز زمان تشکیل پرونده آنها اعلام می شود.

وی اظهار داشت: منابع این آزمون استخدامی در سایت www.savad.kb.medu.ir موجود است و زمان برگزاری آن به همراه آیین نامه اصلی به زودی مشخص و از طریق رسانه های کهگیلویه و بویراحمد و سایت اداره کل آموزش و پرورش و معاونت سوادآموزی استان اطلاع رسانی می شود.

خواهش نیک افزود: پذیرفته شدگان نهایی این آزمون استخدامی باید در دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد نیز شرکت کنند.

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ نرخ باسوادی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال کهگیلویه و بویراحمد ۹۲.۷ درصد است.

برچسب‌ها آزمون استخدامی کهگیلویه وبویراحمد سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی کهگیلویه وبویراحمد سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش آزمون استخدامی کهگیلویه وبویراحمد سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۳ درصدی رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز _چهارشنبه، بیست‌نهم فروردین _ در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سهم رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان افزایش می‌یابد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سه درصد به جمعیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و سه درصد نیز به جمعیت دانش‌آموزان رشته ریاضی استان افزوده می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه افزایش سهمیه رشته‌های مذکور براساس نیازهای استان پیش‌بینی شده‌است، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته همچنین سهم رشته‌های انسانی و تجربی برای سال تحصیلی آینده سه درصد در کهگیلویه و بویراحمد کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: در حالی که سرانه فضای آموزشی کشور پنج متر و ۲۰ سانتی‌متر است سرانه فضای تعلیم و تربیت استان چهار متر و ۲۰ سانتیمتر است.

جمالی‌آرند از افزایش سرانه فضای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم خبر داد و خاطرنشان کرد: سرانه فضاهای آموزشی استان در دوران فعالیت دولت سیزدهم یک متر مربع افزایش یافته‌است.

وی با اشاره به در پیش امتحانات دانش‌آموزان گفت: کمبود فضای فیزیکی از چالش‌های مهم دستگاه تعلیم و تربیت استان است که از دستگاه‌های اجرایی مرتبط انتظار می‌رود برای حل این مسئله برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 745559

دیگر خبرها

  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری