Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:29:55 GMT

برتری استقلال مقابل الکویت در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۷۴۳۱

برتری استقلال مقابل الکویت در نیمه نخست

۲ تیم استقلال و الکویت در چهارچوب رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آل مکتوم دبی به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را محمد بن نصرالدین داور مالزیایی بر عهده دارد.

قرار بود این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال و الکویت در کشور امارات روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم استقلال در دقایق ابتدایی نیمه نخست شروع مناسب تری نسبت به بازیکنان تیم میهمان داشتند و حملات پراکنده‌ای را به سمت دروازه حریف تدارک دیدند.

برتری استقلال در نیمه اول محسوس بود و این تیم توانست در اکثر زمان‌های بازی توپ و میدان را در اختیار داشته باشد.

دقیقه ۱۲: شوت قائدی توسط دروازه‌بان الکویت مهار شد.

دقیقه ۲۵: بیسمارک حرکت خطرناکی را از جناح چپ خط دفاعی استقلال انجام داد اما پاس او را شاهین طاهرخانی دفع کرد تا  توپ به مهاجم الکویت نرسد.

دقیقه ۲۷: پاس بلند محمد دانشگر به شیخ دیاباته رسید و این بازیکن با سماجت و قدرت بدنی بالا مدافع الکویت را جا گذاشت و با شوتی زمینی دروازه حریف را گشود.‌

دقیقه ۳۶: شوت فهد الرشیدی به زیبایی توسط سید حسین حسینی مهار شد تا دروازه استقلال بسته بماند.

دقیقه۴۰: میلاد زکی پور به زیبایی مدافع الکویت را جا گذاشت و ارسال او به شیخ دیاباته رسید که ضربه این بازیکن را مدافع الکویت به سختی از روی دروازه تیمش بیرون کشید تا استقلال به گل دوم نرسد.

دقیقه ۴۱: شوت محمد دانشگر با اختلاف کمی به خارج رفت.

فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی و عارف غلامی به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست دادند.

استقلال در صورت پیروزی در این مسابقه به مصاف در بازی نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر خواهد رفت و ر صورت پیروزی در این دیدار نیز راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، علی کریمی، شیخ دیاباته، مهدی قائدی، وریا غفوری، شاهین طاهرخانی، مسعود ریگی، محمد دانشگر، آرش رضاوند

ترکیب الکویت

حمید یوسف، فهد الهاجری، حسین الحکیم، خالد القحطانی، فهد الرشیدی ، یوسف الخبیزی، سیسوکو، البوریکی، بیسمارک، یوسف ال‌سلیمان، علاء عباس

برچسب‌ها وریا غفوری استقلال مهدی قائدی لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته الكويت ورزشگاه آزادی فرشید اسماعیلی سیاوش یزدانی عارف غلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال مهدی قائدی لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته الكويت ورزشگاه آزادی فرشید اسماعیلی سیاوش یزدانی عارف غلامی وریا غفوری استقلال مهدی قائدی لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته الكويت ورزشگاه آزادی فرشید اسماعیلی سیاوش یزدانی عارف غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود مس به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

کد خبر 6088730

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا