Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه درباره آخرین وضعیت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به تفکیک دستگاه‌های اجرایی گفت : اداره امور عشایری بیشترین میزان پرداخت را به خود اختصاص داده است و سهمیه مصوب امور عشایری ۱۰ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان بوده که به طور کامل ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : یک هزار و ۶۳ طرح با پیش بینی اشتغال ۱۵۵۵ نفر پیش پذیرش شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۵۵۹ قرارداد به مبلغ ۴۶ میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومان منعقد شده که ۴۳ میلیارد و ۹۰۴ میلیون تومان برای اجرای ۵۲۲ طرح پرداخت شده است.

این مسئول گفت: اشتغال طرح‌های پرداخت شده ۶۶۴ نفر و درصد پرداختی نسبت به سهمیه تخصیص یافته ۴۲۰ درصد بوده است.

عزیزی گفت: سهمیه مصوب اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان دستگاه با کمترین پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر ۱۷ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان بوده که به طور کامل تخصیص یافته است.

او افزود: در این راستا پنج طرح با پیش بینی اشتغال ۸۸ نفر پیش پذیرش شده، اما هیچ قراردادی منعقد و پرداخت نشده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: پس از اداره امور عشایری، ارتباطات و فناوری با ۱۳۱ درصد، جهاد کشاورزی با ۱۱۳ درصد، صندوق کارآفرینی امید با ۷۴ درصد، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با ۶۲ درصد بیشترین سهم پرداخت تسهیلات اشتغال را به خود اختصاص دادند.

او گفت: سازمان صمت با ۶۲ درصد، جهاد دانشگاهی با ۴۱ درصد، ورزش و جوانان با ۱۸ درصد و دانشگاه علوم پزشکی با شش درصد در رده‌های بعدی پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر قرار گرفتند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاون روستایی عشایر استان مصوبه شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار سلماس در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به پیگیری و تکمیل طرح های عمرانی و خدماتی در این شهرستان گفت: ۹۸طرح عمرانی با اعتبار ۲۱۳میلیارد تومان در حال اجراست که علاوه بر این تعداد ۷طرح ملی نیز اجرا می شود .

کاظمی میانگین پیشرفت این طرح ها را حدود ۴٠درصد عنوان کرد.

او همچنین به پرداخت تسهیلات خرد از سوی بانک های عامل اشاره کرد و گفت: پارسال حدود ۲۷٠میلیارد تومان تسهیلات خرد به متقاضیان پرداخت شد.

رضازاده نماینده سلماس در مجلس نیز در این جلسه از بازگشایی مرز کوزه رش خبر داد و گفت: هماهنگی های لازم از سوی استانداری صورت گرفته و منتظر کلنگ زنی این مرز رسمی با دولت دوست و همسایه ترکیه هستیم.

حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه و ماموستا عثمان زاده امام جماعت اهل سنت سلماس هم بر حفظ وحدت، رعایت تقوی الهی، حمایت از تولید کنندگان در سال جدید تاکید کردند.

حمایت از بخش سرمایه گذاری، ارایه ۲٠٠هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی، نظارت بر بازار، مبارزه با فساد اقتصادی، پیگیری مطالبات مردمی از دیگر محورهای جلسه شورای اداری سلماس بود.

در پایان این جلسه از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات شهرداری در ایام نوروز
  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها