Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشنده جنسیت:خانم ، آقا  آشنا با امور صندوق داری با انگیزه با امکان پیشرفت و ارتقاء شغلی همراه با آموزش رایگان متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 02136349343 موبایل 09372349616 ایمیل info@mrmleather.com

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها

کارکنان منچستریونایتد برای فینال اف‌ای کاپ تنها یک بلیت دریافت خواهند کرد. 

طرفداری | همانطور که سر جیم رتکلیف وعده داده بود، به هزینه‌های مازاد منچستریونایتد پایان می‌دهد.

به گزارش تایمز؛ مطابق سنت منچستریونایتد، در فینال‌ها و بازی‌ها حساس، کارمندان و مدیران ارشد در کنار بلیت خانوادگی مزایایی مثل حمل و نقل، اقامت و پذیرایی رایگان را دریافت می‌کنند. با این حال روز پنج‌شنبه سر جیم رتکلیف با ارسال یک ایمیل به کارمندان باشگاه از پایان این «امتیاز» خبر داد. رهبر گروه ورزشی منچستریونایتد در این ایمیل گفته است که دیگر خبری از حمل و نقل، هتل و پذیرایی رایگان نخواهد بود. کارکنان و مدیران باشگاه برای دیدار فینال جام حذفی تنها یک بلیت برای خودشان دریافت خواهند کرد. برخی از منابع داخلی باشگاه بر این باورند که این یک اقدام صرفه‌جویانه توسط اینئوس است تا در دوره‌ای که یونایتد با چالش‌های جدی درقوانین مالی مواجه است، هزینه‌ها را کاهش دهد.

ایمیل سر جیم رتکلیف باعث نارضایتی تعدادی از کارکنان منچستریونایتد شده است. آن‌ها احساس می‌کنند این موضوع به روحیه یونایتد ضربه وارد می‌کند. با این حال، تعدادی دیگر از اقدامات رتکلیف حمایت می‌کنند و اعتقاد دارند بلیت‌های اضافی باید به هواداران انتقال داده شود. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد